Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Kombi

Daro, 16 lat temu
Silnik 2.0 VTEC 156KM 115kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny i dynamiczny. Auto jest dość ciężkie i do 3.5 tysiaca obrotów nie przyspiesza za dobrze, ale od 4 tys moc jest z tobą i spokojnie wystarcza na wyprzedzanie ciężaróweki maruderów na polskich drogach.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, nic nie haczy, nie zgrzyta. Bardzo fajny, krótki drążek zmiany biegów, dość krótkie przełozenia. W trasie super, że jest 6 bieg, na autostradzie przy 170 km/h obroty na poziomie 4 tysiące.
5,0
Układ jezdny
Na zakrętach jak przyklejona, nic nie buja. Jezdziłem sporo fokusem i accord jest podobny - czyli b. fajnie, dynamicznie się jeździ. Na tych szerokich gumach trzeba mocno trzymać kierownicę w koleinach bo auto chodzi na boki. Zawieszenie jest nieco twarde, honda postawiła na sportowy styl i nie wszystko wybiera na polskich dziurach, troche stuka i przenosi do wnętrza, ale jak ktos chce bujacza nich kupi Citroena.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na kombi, to myslę,że całkiem nieźle. Duże lusterka boczne. Relatywnie słaba widocznośc z tyłu na boki, bo linia nadwozia dośc ostro idzie do góry. Mam wersję elegance, bez czujników parkowania i lusterek zsynchronizowanych z wstecznym biegiem. Myslę, że z czujnkami byłoby bosko.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Mały, płytki schowek przed siedzeniem pasażera - nie wchodzi atlas Europy. Ale i tak planuje kupienie GPS i sprawa się pewnie rozwiąże. Reszta schowków OK. Wiele osób mówi, że mały jest w Tourerze bagażnik. Dla mnie wystarczy (wchodzi wózek dziecięcy bez rozkładania), a jak ktos chce wozić cement i ziemniaki to polecam Berlingo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima rewelacja, ogrzewanie też. Skoda, że nie ma ogrzewania przedniej szyby, ale jest specjalny wzmocniony nawiew, który powinien sobie szybko poradzić w zimie z oblodzeniem przedniej szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190 cm i się mieszcze bez problemów. Fotele sper wygodne. Jezdzę na maksymalnie odsuniętym fotelu i wtedy pasażer z tyłu ma jedynie dostateczną ilosc miejsca.
3,0
Wyciszenie
Silnik jest relatywnie cichy. Oczywiście, gdy rozkręcisz wiertarkę do 6000 obrotów to robi się dość głosno, ale jest znośnie. Ogólnie z hałasem jest nieźle.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie wiem, bo przejechałem dopiero 1500 km, z czego 1200 km na autostradzie w Niemczech (auto jako nowe kupiłem w salonie za granicą). Na autostradzie przy predkosciach około 150 km/h paliło nieco ponad 7 litrów, czyli jak na taką masę samochodu i osiągi całkiem nieżle. W miescie około 10 l. Co też wydaje mi się dobrym wynikiem (wczesniej miałem silnik 1.6 100 KM i ten palił też ponad 10 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena w Polsce za wersję Tourer Elegance to 102 000 i jest ona adekwatna do jakości i wyposażenia. Ja kupiłem moje auto w salonie, nowe za granicą z dodatkowym wyposażeniem (spryskiwacze reflektorów, elektrycznie otwierana klapa bagażnika) za cenę nieco niższą, ale wtedy EUR/PLN było po 3.3 i dużo bardziej się opłacało.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nie wiem, ale jak Honda i made in Japan, to chyba powinno być super.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam nadzieję, że bedzie świetnie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTEC 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VIII Kombi