przednie słupki troszkę mącą widoczność i daszek przeciwsłoneczny pasażera(przy patrzeniu prawo skos); do tyłu także mogliby dopracować
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio pali około 6,2-6,5l/100. Jak klimatyzacja zacznie działać przypuszczam, że trochę wzrośnie. Przeglądy żadsze niż w Toyocie i tańsze. Klocki chyba także wystarczą na dłużej. No i nie produkuje ich BOSCH :-))))) !!!! Ci, co mieli Toyoty w zeszłym roku, to wiedzą o czym piszę.
Jeżdżę dynamicznie i fura jest naprawę extra. Miałem już zaliczkowanego Avensisa, ale po wyjeździe na autostradę pod Wrocławim i 160 km/h czym prędzej kasę wycofałem!!! Powyżej 140 km/h głośność w środku nie do przyjęcia. Reklamy z teściową były może i prawdziwe, ale przy prędkościach miejskich. Sprzedawca zaproponował, abym głośniej słuchał radia. Pogięło człowieka. Notabene zdradziłem Toyotę (miałem ich 4) i kupiłem teraz właśnie Accorda 2.2 i-ctdi.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
[l/100km]