Bryła Accord zawsze była OK a w wersji polift jest bardziej niż OK, przynajmniej dla mnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.2 diesel, wiadomo, każdy się "sra" że Japończycy nie robią diesli, ale w tym przypadku nie mam co narzekać, nic się nie dzieje.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jak skrzynia, manual, płynnie wszystko
5,0
Układ jezdny
Przesiadłem się z Mercedesa W211 więc się nie wypowiem;)
5,0
Karoseria
Parę małych wrzutów, jak na tak wiekowe auto to i tak nie ma tragedii
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najdroższe do tej pory czujnik położenia pedału gazu, auto straciło moc, po wyłączeniu silnika nastepował reset ale nie było reguły, mógł nawrócić bład i koniec jazdy albo jazda na "ryzyko" żeby nie stracił mocy w najistotniejszym momencie. Koszt 1400
5,0
Stosunek jakość/cena
Na zwykłą kieszeń, nie ciągnie po
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co żaden drobiazg się nie dał weznaki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak jak pisałem, czujnik położenia pedału gazu - 1400 w ASO
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
[l/100km]