Przeniesienie napędu
: skrzynia jest ok ale sama nie pojedzie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: plontanina chinskich kabelkow
Karoseria
: caly spod zardzewieje po 5 latach od nowosci
1,0
Całokształt
auto komfortowe ,dobrze sie prowadzi ,silne ,daje frajde z zjazdy ale tylko wtedy gdy jezdzi a niestety to auto z silnikiem diesla bardzo czesto nie jezdzi.awaria,awaria i jeszcze raz awaria ,problem za problememem ,naprawy przewyzszyly wartosc auta a samo auto zostalo dawca czesci do takich samych zlomow jak ono samo .
LUDZIE NIGDY NIE KUPUJCIE HONDY W DIZLU TO POPROSTU PORAZKA
Wrażenia
1,0
Silnik
W AUTO ZOSTALO NAPCHANE TYLE NIE PRZETESTOWANEJ ELEKTRONIKI ZE W 5CIU WARSZTATACH PO KOLEI NIKT NIE UMIAL GO NAPRAWIC ,A PLACIC TRZEBA BYLO.KIEDY JEZDZI TO JEZDZI SWIETNIE ALE PREDZEJ CZY PUZNIEJ ZATRZYMA SIE I ZACZNA SIE PRAWDZIWE PROBLEMY TYPU ,TRYP AWARYJNY ,AUTO NIE OSIAGNIE WIECEJ NIZ 2TYS. OBROTOW I NIE BYLA TO WINA FILTRA CZASTECZEK TRWALYCH ,ANI ZAWORU EGR,ANI WTRYSKOW ,ANI POMPY WTRYSKOWEJ ,ANI CZUJNIKA CISNIENIA PALIWA,ANI PRZEKAZNIKA SWIEC ZAROWYCH,ANI TEZ KOPUTERA .POTEM PRZESTALO JEZDZIC NAWET NA TRYBIE AWARYJNYM I ZDECHLO NA ZAWSZE,AUTO 2008 ROK , I 120TYS PRZEBIEGU.WSZYSTKIE TE RZZECZY KTORE WYZEJ WYMIENILEM NIE WYMIENILEM ICH BEZ POWODU .JA MUSIALEM JE KUPIC I WYMIENIC ,WPOMPOWALEM W TEGO GRATA WIECEJ NIZ BYL WART A I TAK ZOSTAL ROZEBRANY NA CZESCI BO NIKT NIE DAL RADY GO NAPRAWIC.ZYGAC MI SIE CHCE JAK MIJAM HONDE DIZLA NA ULICY.TO NIE JEST AUTO TYLKO CHINSKI LAPTOP
4,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA OK, ale sama nie chce jechac
4,0
Układ jezdny
BARDZO DOBRZE TRZYMA SIE DROGI,jest bardzo bezpieczny bo zepsutym gratem wypadku mial nie bedziesz
Komfort
3,0
Widoczność
bardzo komfortowo ,WIDAC WSZYSTKO DOBRZE,ale zazwyczaj przez szyby widac sciany warsztatu od wewnatrz
4,0
Ergonomia
TU NIE SIE CZEGO CZEPIAC, wszystko ladnie rozmieszczone nie ma problemu ze znalezieniem jakiegos guzika , zreszta masz na to duzo wiecej czasu niz w innym aucie bo zazwyczaj to guziczki mozesz sobie na postoju powciskac bo wiekszosc swojego marnego zywota to auto spedzi w warsztacie , bedzie tam stac i doic cie jak krowe
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
MOZE BYC, ale po co wentylowac sie w popsutym aucie?
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIEJSCA JEST SPORO , SWIETNE AUTO NA KURNIK ,BO JAK SIE ZACZNIE PSUC TO NIE WARTO NAPRAWIAC,ALE KURNIK BY BYL LADNY I SPORY ,POLECAM JAK NAJBARDZIEJ
4,0
Wyciszenie
BARDZO CICHE AUTO ,ZWLASZCA KIEDY JEST ZEPSUTE , A ZE PRAWIE ZAWSZE JEST ZEPSUTE TO PRAWIE ZAWSZE JEST CICHE
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
CO Z TEGO ZE MALO PALI JAK ZABIJE CIE CENAMI NAPRAW,SPALA 6L NA 100.ALE JA JUZ NIGDY NIE CHCE NAWET O NIM SLYSZEC
1,0
Stosunek jakość/cena
AUTO DROGIE PRZY ZAKUPIE ,PONIEWAZ LUDZIE KIERUJA SIE ZNACZKIEM HONDY NA MASCE I NISKIM SPALANIEM ,ALE ZAPOMINAJA ZE HONDA WIEDZIE PRYM W PRODUKCJI AUT Z SILNIKAMI BENZYNOWYMI A O DIESLACH NIE MA POJECIA ALBO TO TAKA PULAPKA FINANSOWA.W SUMIE ZA SPORE PIENIADZE DOSTAJESZ DIESLA KTORY JEST BARDZO AWARYJNY,POMPA WTRYSKOWA JEST WYPRODUKOWANA W CZECHACH PRZEX FIRME BOSCH.CZYLI ELEKTRONIKA Z CHIN ,SILNIK DAJ BOZE Z FRANCJI,UKLAD PALIWOWY Z CHECH,OGOLNIE TO AUTO JEST JAK MAGNETOFON JAMNIK O NAZWIE INTERNATIONAL, PAMIETACIE TAKI? BYL ZLOZONY Z CZESCI Z CALEGO SWIATA.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niestety to auto z silnikiem diesla bardzo czesto nie jezdzi.awaria,awaria i jeszcze raz awaria ,problem za problememem ,naprawy przewyzszyly wartosc auta a samo auto zostalo dawca czesci do takich samych zlomow jak ono samo .
LUDZIE NIGDY NIE KUPUJCIE HONDY W DIZLU TO POPROSTU PORAZKA
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ELEKTRONIKA ORAZ UKLAD PALIWOWY TO JAKIS ZART,JESLI KTOS CHCE ZMARNOWAC KILKA TYSIECY ZLOTYCH TO NIECH SOBIE KUPI TEGO ZLOMA .HONDE TYLKO Z SILNIKIEM BENZYNOWYM NIGDY WIECEJ DIESLA
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
[l/100km]