Inne
: Lekkie rdzewienie jak się otworzy klapę bagażnika w tych odpływach ( rynienkach ) z tylnej szyby
5,0
Całokształt
Accord - japońska technologia, tak można rozpisać się o tym aucie. Niezawodność.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mistrzostwo - Tylko 140KM a na prawdę wariat. Bardzo elastyczny na każdym biegu. Technicznie oleju nie bierze, nie to co silnik 2.0 TDI grupy VW z oznaczeniem BKD który miałem poprzednio w aucie.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo elastyczna, na każdym biegu autko ciągnie równo, aż pasażerowie są zdziwieni.
5,0
Układ jezdny
Na oponach 225 jakie zaleca producent, autko trochę się "wozi" po naszych polskich koleinach. Po zmianie na rozmiar 215 całkiem sympatycznie.
Komfort
4,0
Widoczność
Tutaj ocenię dobrze, ponieważ autko ma stosunkowo wysoki tył i przy cofaniu czasami brakuje mi czujników :D
5,0
Ergonomia
Wszystko dopasowane do kierowcy, dodatkowo ustawiamy fotel elektrycznie i wszystko gra. Bardzo lubię schowek przy kierownicy na drobne monety/gumy, bardzo fajnie umieszczony. Na uwagę zasługuje również wysoki prześwit auta, na nasze drogi to super sprawa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mogę narzekać na zaparowane szyby, bardzo dobra cyrkulacja powietrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zadziwia przestrzeń - wielu tak stwierdziło. Tym razem moje porównanie do AUDI A4 sedan w którym pasażerowie mają na prawdę miej miejsca.
5,0
Wyciszenie
Myślę że przyzwoite wyciszenie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam to szczęście, że jeszcze nic nie naprawiałem przez 40.000km potwierdza się japońska technologia.
4,0
Stosunek jakość/cena
No tu niestety każdy wie, Accord jest drogi, pozostawię tu trochę niższą ocenę, no bo fakt jest drogi ale za tym idzie jakość.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
lekkie rdzewienie jak się otworzy klapę bagażnika w tych odpływach ( rynienkach ) z tylnej szyby
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
[l/100km]