Silnik
: Jeden z lepszych diesli na rynku do tego nie ma filtru cząstek stałych i oczywiście łańcuch rozrządu.
5,0
Całokształt
Accorda wybrałem przez piękną prostą linie nadwozia jakość i przyjemność prowadzenia. Auto produkowane w Japonii i dzięki temu nie zawodne. Nie ma idealnych samochodów, wiec i ten ma minusy nie jest to typowo rodzinne auto mało praktyczny bagażnik chyba że ktoś się zdecyduje na jedno z brzydszych kombi accord tourer!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to najlepsze w tym samochodzie!!! To mój pierwszy diesel i taka rewelacja, jeździłem innymi dieslami gdzie moment obrotowy był wyczuwalny tyko przez chwile a pózńiej zadyszka ale ten i-ctdi ciągnie do samego końca jak benzyniak żadnej turbodziury . Ten silnik jest cichy, ma wysoką kulturę pracy i niskie spalanie, czego chcieć więcej. BRAWO HONDA
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 6 biegów krótkie skoki lewarka precyzja. Honda zawsze miałe dobre skrzynie biegów. W poprzednim accordzie 2.0 benzyna tez było super!
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny raczej sztywny, wiec można na wiele sobie pozwolić w zakrętach. Zawieszenie nie lubi poprzecznych nierówności .Mam koła 16 cali i to jest najlepszy kompromis. Zdecydowanie nie polecam felg 17 dużo auto traci na komforcie plus większy hałas toczenia.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność do tyłu na wyczucie, ale teraz mam czujniki parkowania i żadnego problemu z parkowaniem!
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Przyzwoicie wyposażony nawet w standardzie. Tylko teraz bardziej podoba mi się wnętrze nowego Accorda
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się dłużej niż w benzynie ale to chyba zrozumiale Ale chłodzi bardzo szybko. Zapomniano o pasażerach z tyłu i nie ma nawiewu tylko ten pod siedzeniami na nogi. Na razie nie śmierdzi z klimy tak jak w moim poprzednim accordzie zobaczymy dalej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dla kierowcy i pasażera jest bardzo wygodnie, natomiast z tyłu u konkurencji lepiej Avensis, MAZDA6
4,0
Wyciszenie
A to chyba najsłabsza strona Accorda!!! W tej klasie samochodu powinno być lepiej wyciszone wnętrze Co z tego ze silnika nie słychać, nie słychać wiatru przy większych prędkościach Ale wyciszenie nadkoli drzwi i ogólnie szum z podwozia to słabiutko, dużo zależy od opon, ale niech się Japonce uczą od Niemców.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
o.k.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niestety za jakość trzeba płacić kupiłem używany w najlepszej wersji executive z navi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wcześnie jeszcze coś stwierdzić, ale mam na dzieje że będzie tak dobry jak 2.0 benzyna.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZNOWU ACCORD ! Właśnie dlatego padł wybór na honde wcześniej jeździłem accordem tylko tym przed face liftingiem i w benzynie żadnej awarii przez cztery lata tylko oleje i filtry na czas.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
[l/100km]