Peknięcie łańcucha pompy oleju (całkowity koszt naprawy oczywiście razem z wymianą rozrządu = 5000zł) po 97 000km. Teraz 145 000 km do wymiany sprzęgło razem z kołem dwumasowym (naprawa serwis ok 8000zł, naprawa z użyciem zamienników w \"normalnym\" warsztacie 5000zł).
Parowały reflektory - w ramach akcji Hondy doszczelniono je bezpłatnie. Skrzypi fotel kierowcy - mimo trzykrotnej wizyty w serwisie i demontarzu fotela (koszt w sumie ok 700zł) skrzypi nadal. Poza tym nic więcej.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Jak w każdym nowym aucie tej klasy - bardzo słabo. Czujniki parkowania by się przydały.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca podobnie jak u konkurencji. Fotele wygodne.
3,0
Wyciszenie
Tak sobie. Rzecz b. subiektywna, więc niech się każdy przekona sam przed zakupem i oceni. Uważam, że konkurencja odrobinę lepsza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest ok. Jak na motor 2.2 litra średnie w mieście w okolicy 8,5l/100km przy dynamicznej jeździe (gdy nie ma korków:)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Parowały reflektory - w ramach akcji Hondy doszczelniono je bezpłatnie. Skrzypi fotel kierowcy - mimo trzykrotnej wizyty w serwisie i demontarzu fotela (koszt w sumie ok 700zł) skrzypi nadal. Poza tym nic więcej.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Peknięcie łańcucha pompy oleju (całkowity koszt naprawy oczywiście razem z wymianą rozrządu = 5000zł) po 97 000km. Teraz 145 000 km do wymiany sprzęgło razem z kołem dwumasowym (naprawa serwis ok 8000zł, naprawa z użyciem zamienników w \"normalnym\" warsztacie 5000zł).
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
[l/100km]