Całokształt oceny może być jedynie jedyny właściwy - doskonały samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy silnika jak i jego elastyczność wręcz zachwyca. Jak na diesla bardzo cichy a odczucia z jazdy do złudzenia przypominają jazdę samochodem z silnikiem benzynowym.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo prezyzyjna, dobrze zestopniowana (mam jeszcze tą pięciobiegową), biegi wchodzą bes zarzutu
5,0
Układ jezdny
Właściwie dostosowany do charakteru samochodu i mocy silnika - komfortowo twarde z dobrym wyczuciem jezdni.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupku z przodu zbyt szerokie czasami zmniejszają pole widzenia.
5,0
Ergonomia
Ergonomia wręcz wzorowa, wszystko na swoim miejscu a obsługa wręcz intuicyjna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja działa właściwie, klimatyzacja moim zdaniem trochę za mało efektywna w bardzo upalne dni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Moim zdaniem dla kierowców o wzroście do 185cm w zupełności wystarczy miejsca. Pasażerowie z tyłu również podróżują wygodnie - raczej dwa miejsca z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Samochód bardzo dobrze wyciszony, opdobnie jak komora silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie powiedziałbym raczej symboliczne na mozliwe osiągi tego samochodu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Honda każe płacić sobie bardzo dużo za swojego diesla ale moim zdaniem bez wątpienia należy on do najlepszych w swojej klasie. Jazda dieslem daje bardzo dużo przyjemności zdecydowanie więcej aniżeli samochodem z silnikiem benzynowym.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu trzech lat eksplatacji jedynie zbyt często wymianie podlegały żarówki świateł mijania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
[l/100km]