b. dobrze poza gnijącą karoserią i paroma pierdołami
Wrażenia
5,0
Silnik
tu nic do zarzucenia,
regulować zawory (bo był w LPG) i kontrolować olej (popija delikatnie)
takich silników już nie robią
5,0
Skrzynia biegów
ładnie chodzi,
raz wymieniane sprzęgło (ale to eksploatacja)
5,0
Układ jezdny
sztywny, sportowy, takie lubię
Komfort
4,0
Widoczność
b. dobrze
4,0
Ergonomia
idealne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
in plus
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
4,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
akurat jeździłem dość dynamicznie, opony/felgi 18' storm + bagażnik dachowy,
z rowerami na dachu wychodziło nawet ponad 15l LPG (ale nie ma się czemu dziwić)
w zimie na 16' o litr mniej
poza tym polecam, regulować zawory, dobra instalacji i wio
4,0
Stosunek jakość/cena
takie samochody powinny jeździć nadal
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trochę się tego zebrało ale to standard w tym aucie:
- czujnik poziomowania xenon
-ręczny (ale to bardziej moja wina - rada: używać)
reszta to już chyba tylko eksploatacja (łożyska, paski, swożnie itp.)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tu tylko jedno korozja, niestety żre ruda,
trzeba się szykować z parę $$$ do blacharza
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
[l/100km]