ciągnie reewelacyjnie od ok. 4000 tys. aż do czerwonego pola
poniżej raczej ospały (za mały moment obr.)
5,0
Skrzynia biegów
automat ; miękko zmienia biegi , skrzynia ma możliowść pracy sekwencyjnej , przydatne zwłaszcza przy szybkim wyprzedzaniu
5,0
Układ jezdny
twardy jak w sportowym aucie , ale wiedziałem co kupuję i taki układ chciałem
Zakręty zbiera jak przyklejony ; proponuję szersze opony 225 z felgami R17 (standardowe 16´´ nie pasują wg mnie wizualnie do sylwetki auta)
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu taka sobie
dobre duże lusterka zewnętrzne , polecam też czujniki cofania
3,0
Ergonomia
ogólnie jest OK, ale do dziś nie mogę znaleźć sobie stałej wygodnej pozycji za kierownicą; dla mnie siedzi się za wysoko. Pod tym względem oddaję pola Mondeo , którym jeździłem poprzednio.
Nie akceptuję do dziś zbyt cienkiej kierownicy!!! dla mnie nieporoumienie w aucie o sportowych aspiracjach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca wystarczy
z tyłu zbyt mało miejsca
5,0
Wyciszenie
rewelacja , tylko lekki szum powietrza;
w mondeo miałem uczucie jakby na zewnątrz była wichura
za bardzo słychać dźwięki z zewnątrz przez drzwi (np. tłumione nierówności)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 10 l
na trasie 1200 km (Polska - Chorwacja)
w granicach 7,5 (max do 140 km/h)
przeglądów jeszcze nie miałem ale ceny akcesoriów koszmar (zwykła fabryczna alufelga 16´´ - cena 1500 PLN!!!)
5,0
Stosunek jakość/cena
wersja executive ze skórą i automatem xenony - za 125.000 PLN
za Audi A4 z takim wyposażeniem nie zejdziesz poniżej 150.000 PLN
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeszcze nic nie trzeszczy
ale przy basach z audio drżą elementy w drzwiach przednich z obu stron
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
[l/100km]