Uwazam, ze jest to IDEALNY samochod. Dostarcza niesamowita przyjemnosc dla kierowcy i komfort pasazerom, sportowa limuzyna, jest to najlepsze okreslenie. Hondzie udalo sie osiagnac tak trudny kompromis pomiedzy komfortem i sportem. Jak dotad nikt nie zrobil tego lepiej niz Honda w Accordzie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Narazie przejechalem dopiero 1000km i jezdze grzecznie, tylko 3000 obrotow. Wiem, ze silini juz dotarte na fabryce, ale wole miec spokoj. Do 3000 jest IDEALNY, a poznie zobaczymy jak wyzej.
5,0
Skrzynia biegów
Automat. Biegi przelaczaja sie niezauwazalnie. Kultura pracy na najwyzszym poziomie.
5,0
Układ jezdny
Nic dodac nic ujac.
Komfort
4,0
Widoczność
Moglo byc nieco lepiej, ale podejrzewam ze kosztem zmiany designu. Wole drobine gorsza widocznosc do tylu, zreszta sa czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Jak dotad odpowadal mi tylko BMW, a jednak Honda zrobila to czego inni nie potrafia i byc moze nawet przebila bemke.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2-strefowa aut. klimatyzaja, szyby odparowuja w 2-3 sekundy. REWELACJA.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pod dostatkiem dla wszystkich.
5,0
Wyciszenie
Cisza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wiadomo, ze zawsze liepiej mniej. Ale jak na 190KM, spalanie jest good.
5,0
Stosunek jakość/cena
Pieniadze nic - moim zdaniem samochod jest wart wiecej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
[l/100km]