Udana konstrukcja, zwłaszcza do zdecydowanej jazdy na dłuższych trasach. Wtedy pokazuje, co potrafi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc i moment bardzo przyzwoite, zwłaszcza powyżej 4000 obrotów, jak to u Hondy. W okolicach 6000 obrotów robi się rajdowiec.
4,0
Skrzynia biegów
Wszyscy chwalą tę skrzynię za precyzję. Jest rzeczywiście bardzo dobra ale trzeba przy szybkich zmianach uważać. W Passacie nie była gorsza
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, także do bardzo szybkiej jazdy. Pełna kontrola + ESP w razie czego. Na wybojach troche trzęsie - zawieszenie należy raczej do sztywnych.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam uwag. Duże wsteczne lusterka
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo skuteczne
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco ale bez zapasu. Są bardziej pojemni konkurenci
5,0
Wyciszenie
Bardzo przyzwoicie, także przy większych prędkościach. Nie czuć także bocznego wiatru.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spodziewałem się, że będzie palił więcej. Potrafi na długiej trasie spalić 7,6 l/100km, wcale nie przy żółwich prędkościach, choć przy spokojnej w miarę jeździe 130-140km/h i na chorwackiej benzynie, trasa z Zagrzebia do Polski, w sobotę, a więc wówczas bez korków w zasadzie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Japońska jakość, świetne osiągi i wyposażenie. Za tę cenę nic lepszego o podobnych parametrach się nie kupi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie działo, poza wytarciem gumowej nakładki na sprzęgło 37 zł. Brał trochę olej do pierwszego przeglądu / w sumie dolałem ok. 2 litrów na 20000 km/, po nim przestał.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać nic się nie dzieje
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
[l/100km]