Gdyby nie zużycie oleju, brak wyświetlacza komputerowego byłoby 5.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje gładko, płynnie, duża elastyczność z jednej strony, z drugiej łatwo wchodzi w obroty
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie skoki dźwigni, precyzyjna, trzeba się przyzwyczaić do 6 biegów, zwłaszcza przy szybkiej jeździe, starannie wysprzęglać - potrafi zazgrzytać
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre trzymanie się drogi, w zimie dopiero daje o sobie znać VSA na śliskiej jezdni. Może to być niebezpieczne, bo bardzo skutecznie zapobiega poślizgom i można stracić "czucie"
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Bardzo czuły mechanizm elektrycznego regulowania siedzenia kierowcy, po zmianie trudno trafić na poprzednie położenie, powinna być pamięć, jeśli się nie chce tracić czasu na ponowne dopasowanie po zmianie - np w związku z innym kierowcą
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niezwykle skuteczne
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciągnie trochę olej - dotąd 2 l na 15 tys. km. Ponoć to normalne zwłaszcza na początku. Tak piszą w instrukcji i twierdzą w serwisie. Poprzedni Accord 2.0 z 1995 roku nie wymagał dolewek w ogóle do przebiegu ponad 100.000 km. Zużycie paliwa średnio przy mieszanej miejsko-szosowej jeździe i bez "szczypania"się ok. 10 l/100, na trasie nawet przy szybkiej jeździe potrafi zejść poniżej 8l/100
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie z tym wyposażeniem i parametrami nie ma żadnej liczącej się konkurencji / wersja executive/
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd wszystko gra
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotąd wszystko gra
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
[l/100km]