Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

Michał#K24, 2 lata temu
Silnik 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : K24A3 - po prostu świetny!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Słaby lakier, skłonność do korozji.
5,0
Całokształt
Accord 2.4 z 6 biegową skrzynią posiada wszystko to czego brakowało mi w wersji 2.0. 6 bieg przy jeździe po trasach zapewnia wspaniały komfort i ekonomie - mamy ok 3400obr/min przy 140km/h, gdzie w 2.0 mamy przy 140km/h 4000obr/min i spory już hałas z motoru + większe spalanie. Auto moje to wersja type-s, posiada świetne zawieszenie i bardzo precyzyjny układ kierowniczy. Spalanie jest naprawdę adekwatne do osiągów a silnik cichy, szybko nagrzewa się i jest elastyczny. Przesiadka na Hondę to tylko i wyłącznie obrzydzenie do diesli i potrzeba spokoju - posiadałem przez rok bmw e83 3.0sd oraz W211 2.2cdi. Nie ma takiego sposobu żeby diesel z cudami ekologii(nic nie dającej z resztą) generował mniejsze koszty roczne wliczając w to paliwo. Prawdopodobieństwo kupna auta za ok 25-40kpln które nie będzie wymagało napraw to liczenie na cud lub szczęście, a jak się okazywało wielokrotnie ja go nie posiadam. Accord VII 2.4 zapewnia spokój ducha, bezawaryjność, tanią eksploatacje, mimo że leje się Pb i spala go 8,5L/100km
Wrażenia
5,0
Silnik
K24A3 190KM - muszę dodawać coś jeszcze?
5,0
Skrzynia biegów
Tak precyzyjna skrzynia nie występuje często. Wielkie brawa dla Hondy także za zestopniowanie.
5,0
Układ jezdny
Precyzja i czucie
4,0
Karoseria
Tutaj jedyny minus, stwierdzam korozje nadwozia, niewielką ale w wielu miejscach - w sumie to samo spotkamy w mercedesie w211. Na szczęście podwozie i elementy konstrukcyjne trzymają się bardzo dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Małe lusterka boczne
5,0
Ergonomia
Nie mam zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby nie parują, klima chłodzi, wentylator nie hałasuje sposób sterowania sprawia że póki auto zimne nie wieje chłodem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma luksus, z tylu przy osobie powyżej 185cm zmieści się tylko ktoś 10cm mniejszy :)
4,0
Wyciszenie
powyżej 150km/h jest głośno, ale nie tragicznie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mała ilość oleju, tanie filtry. Walka może być tylko z korozją.
5,0
Stosunek jakość/cena
Honde kupuję się nie dla wyglądu/lakieru/blachy lecz z powodu niezawodności, świetnych silników jak 2.4
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było żadnych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kończące się sprzęgło to nie usterka a eksploatacja, a jego koszt - 650pln pozwala znowu uśmiać się z diesla gdzie ceny to średnio 3500pln :) przez dwumasę.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Średni koszt przejechania 100 km
46,00 zł
13,7
l/100km
13,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Sedan