Zawieszenie
: bardzo komfortowe i stabilne przy dużych prędkościach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: nagrzewnica do wymiany
Zawieszenie
: przekładnia kierownica do wymiany
4,0
Całokształt
Wszytsko ok, do doskonałości brakuje dobrego systemu NAVI audio z USB, zmieniarka nie działa
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik niezawodny i bezobsługowy, napęd wałków łańcuszkiem, zawory regulowane śrubami. Nie ma co się popsuć. Brak plastikowych tanich komponentów
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu po prostu działa
5,0
Układ jezdny
Porządne komfortowe zawieszenie, nie jest to najtańsza konstrukcja i dzięki temu bardzo dobrze się prowadzi przy dużych prędkościach. przy 220tys padła przekładnia kierownicza i przednie wachacze do wymiany oraz pompa wspomagania.
Komfort
5,0
Widoczność
W mojej ocenie w tych rocznikach i pieniądzach to najbardziej komfortowe auto. Barkuje tylko porządnego NAVI i radia z USB, BT
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy 200tyś nawalił system wentylacji, silniczek w nagrzewnicy ale wymieniłem całość. Kompresor całkowicie się zepsuł przy 240tys.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W Wersji z elektrycznimu siedzeniami i szyberdachem trochę za mało miejsca na głowę ale i tak lepiej niź w Lexusie IS z tych roczników
3,0
Wyciszenie
W mojej ocenie mogłoby być lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednie spalanie 15l gazu na 100km. przy dynamicznej jeździe. Na autostradzie 160-200km/h 18l gazu. Raz przy 120-140 na trasie 8l Benzyny. Jeżdżę szybko i dynamicznie.
5,0
Stosunek jakość/cena
W autach z tych roczników to moim zdaniem najlepszy wybór
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
silniczek w nagrzewnicy, przetwornica Xenonów. Pomijam standardowo zurzywające się części.