Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

Bartek, 10 lat temu
Silnik 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 178 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik jest super. ZNAAAACZNIE lepszy od jednostki dwulitrowej, która jest mułem jeśli w aucie podróżują więcej niż 2 osoby. Mniej wysilony, bardziej trwały, ma lepszą kulturę pracy, znacznie większą moc i tylko ciutkę więcej pali. Bez dwóch zdań 2.4L 190KM to najlepszy wybór do tego auta - tym bardziej że bez problemu można go zagazować i cieszyć się tanią jazdą.
5,0
Całokształt
Bardzo dobre wygodne i niezawodne auto. Ponadczasowa sylwetka, wygodne wnętrze i pojemny kufer. Sensowne ceny serwisu i części, szeroka oferta zamienników i punktów serwisowych.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zastrzeżeń. Zrobiłem tym autem 50 tysięcy kilometrów, zmieniając tylko olej i filtry. Silnik bezobsługowy na łańcuchu.
4,0
Skrzynia biegów
Automatyczna skrzynia biegów, jest OK, ale można byłoby ją poprawić. Przede wszystkim brakuje 6-stki dla ekonomicznej jazdy w trasie. Czasem redukcja po wciśnięciu gazu jest zbyt wolna, na szczęście dla dynamicznej jazdy mamy tip-tronic z możliwością ręcznej zmiany biegów. Chcesz sportowo i dynamicznie wybierasz tiptronic, chcesz na leniucha w miejskich korkach lub trasie włączasz automat. Na pewno automatyczna skrzynia biegów to wybawienie dla osób jeżdżących w korkach. Po jej zakupie sprzedałem skuter, którym dojeżdżałem do pracy.
4,0
Układ jezdny
Jest dobrze, ale po Accordzie kupiłem dużego Mercedesa z napędem na tył i taki napęd bardziej mi odpowiada (aczkolwiek nie jeździłem jeszcze zimą).
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność do przodu i na boki, słaba do tyłu - wysoki kufer i szerokie tylne słupki w połączeniu z za małymi lusterkami skutecznie ją ograniczają.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu łatwo dostępne widoczne i intuicyjne. Podłokietnik, sterowanie światłami, nawiewem, klimą, szybami, muzyką. Układ przycisków na kierownicy - znacznie lepiej niż w moim aktualnym Mercedesie!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super szybko nagrzewa się zimą nawet po całodniowym staniu na dworze na -20st mrozie. Po kilkuset metrach dmucha ciepłym powietrzem. W Civicu takie rozgzanie zajmowało 40 minut dłużej! Do tego wydajna klima w połączeniu z tekstylnymi fotelami lub półskórą świetnie sprawdza się latem. Skórzane fotele bez wentylacji to totalna porażka
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zero zastrzeżeń. Jest bardzo dobrze.
5,0
Wyciszenie
Stojąc z włączonym silnikiem trzeba patrzeć na kontrolki by sprawdzić czy pracuje. Do 140KM/H komfortowo i cicho. Z otwartym szyberdachem do 80KM/H jest OK, z podniesionym do 100KM/H.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty bardzo sensowne. Serwis na rok ok.700zł w ASO. Duża ilość punktów serwisowych poza ASO, nieskomplikowana konstrukcja auta, jego popularność, ilość zamienników to wszystko wpływa na niskie kosztu utrzemania. Do tego auto baaaardzo wolno traci na wartości - zwłaszcza starsze roczniki.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniadze (30 tysięcy złotych w 2014 roku) bardzo trudno kupić coś lepszego. Jakość/cena maksymalna ocena.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak. Auto ma 11 lat, a działa w nim absolutnie wszystko!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. Jest super!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VII Sedan