Inne
: Automatyczna skrzynia biegów oraz bezawaryjność
4,0
Całokształt
Auto bardzo fajne, duże, wygodne, solidnie wykonane zarówno na zewnątrz jak i w środku.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na początku wydaje się, że to rakieta ale po dłuższym jeżdżeniu brakuje mu mocy. Niby 190 KM to dużo jak na samochód bez turbiny ale zważywszy na jego gabaryty oraz masę, moc mogłaby być większa.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja! Przedtem jeździłem Audi A3 2004 i tam skrzynia pracowała wyraźnie wolniej. Przy Hondzie Accord VII i wolnych obrotach, skrzynia automatyczna zmienia biegi podobnie szybko jak przy DSG. Przy wyższych obrotach opóźnienie jest nieco większe ale i tak moim zdaniem jest bardzo dobrze. Skrzynia na pewno lepsza niż w BMW 3 lub 5 z podobnego rocznika.
4,0
Układ jezdny
Auto pomimo tego, że jest dość zwarte, wydaje się, że będzie twarde. W rzeczywistości japończykom udało się połączyć sportowe zawieszenie nie tracąc przy tym na komforcie. Myślę, że jest to złoty środek.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu bardzo dobra, z tyłu przydała by się kamera cofania. Oczywiście w wersji Executive taką jak posiadałem, czyli z dużym dodatkowym wyświetlaczem, dołożenie kamery cofania i podłączenie do ekranu nie stanowi dużego dodatkowego kosztu a na pewno podnosi komfort.
4,0
Ergonomia
Bardzo duży bagażnik! można się zdziwić!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zarówno z przodu jak i z tyłu dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak jakichkolwiek usterek podczas mojej dwuletniej eksploatacji. Głównie pod tym kątem wybierany był ten samochód i przyznam, że był to bardzo trafny wybór.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek usterek podczas mojej dwuletniej eksploatacji. Głównie pod tym kątem wybierany był ten samochód i przyznam, że był to bardzo trafny wybór.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
[l/100km]