Świetne auto. Praktycznie bez kosztowe o ile trafi się na nie "zabity" egzemplarz. Nieco droższy niż konkurencja w tym segmencie ale warto odrobinę dopłacić.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zero problemów. Co 10 000 olej i filtry a co 40 000 regulacja zaworów (koszt max 200zł w serwisie). Bardzo elastyczny jak na benzynę. Daje sporo radości :)
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma się do czego przyczepić
5,0
Układ jezdny
Na dobrych oponach można pokusić się o "sportową" jazdę.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Jak to w Hondzie, doskonale :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko grzeje, szybko chłodzi.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj niestety nie można dać więcej niż 3 gwiazdki. Jeśli ktoś ma powyżej 190cm wzrostu, może czuć się ciasno.
5,0
Wyciszenie
Jak na swoją klasę, doskonale.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko regularny wymagany serwis. Zamienniki dobrej jakości w bardzo dobrej cenie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie trzeba komentować, konkurencja niemiecka powinna się uczyć.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hmm, przez 3 lata i ponad 220 000 przebiegu padł mi spryskiwacz szyby, 50 zł w serwisie i po kłopocie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
[l/100km]