Silnik
: Dynamika, elastyczność i malutkie spalanie
5,0
Całokształt
Myślałem, że będzie kosztowny, ale przy jeździe delikatnej (oszczędnej) pali mi tyle co poprzedni Nissan Primera 1,8 115km. Jeźli natomiast sobie docisne go, to uśmiech długo nie schodzi mi z ust. Bezawaryjny po prostu taki jaki powinien byc.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bajka, niesamowicznie dynamiczny,dużo elastyczniejszy niż bazowy 2,0, sprawiający duża frajdę z jazdy a jeśli ktoś lubi wysokie kręcenie obrotów to będzie niesamowicie zadowolony
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna
5,0
Układ jezdny
twardy, pewny, twardy
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, tam gdzie powinno być. Materiały wykończeniowe mięciutkie, żółta skóra idealnie trzyma na zakretach jest bardzo wygodna i grzeje w zimie :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dwu-strefowa klimatyzacja działa perfekcyjnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W zupełności wystarczająca. Nie lubie napompowanych samochodów w stylu nowego Mondeo...
5,0
Wyciszenie
Cichutko, no może nie powyżej 5000obr/min
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu duże zaskoczenie. Jeżdząc oszczędnie po mieście a tutaj w wiekszości jezdze to autko spala mi około 10-11 litrów/100km, trasa oszczędnie- około 7 litrów/100km. Jestem niesamowicie zadowolony z tego silnika bo spala tyle co 1,8 a dynamika....:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Najwyżej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
a co to w ogóle jest? Kompletnie nic, tarcze, klocki raz na jakiś czas i tyle...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic, tylko dbam o pełny bak i mycie autka. ASO? Tylko co 20 000km na przeglądy!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
[l/100km]