4-ka nie jest oceną tego silnika a jedynie jego przydatnością w mieście gdzie często musi się dusić na 1 i 2 biegu przy 2 - 2,5 tys obrotów. To jest silnik do jazdy! Powyżej 3 tysięcy fantastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
Ideał
5,0
Układ jezdny
Wbrew powszechnym opiniom wcale nie jest "za twardy". Doskonale zestrojony o lprawie sportowej charakterystyce. Nie dla dziadków
Komfort
4,0
Widoczność
Słabiej do tyłu ale to duże auto. Z pozycji kierowcy po prostu nie widać kufra ale ten typ tak ma.
5,0
Ergonomia
Wszystko precyzyjnie rozmieszczone. Intuicyjna obsługa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najwygodniejsze fotele w jakich siedziałem. Doskonałe trzymanie boczne.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na dwulitrowy silnik - b. oszczędny
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest tanio ale diamenty tanie nie są.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedna uszczelka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZERO
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
[l/100km]