Świetny samochód. Rewelacyjny silnik i skrzynia biegów, precyzyjny i pewny układ kierowniczy, ponadczasowy wygląd, większość nowych samochodów nie dorównuje wizualnie temu 10-latkowi. Fotele świetnie trzymające
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny, wystarczająco dynamiczny, dający frajdę z jazdy
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, lekko chodząca, brakuje 6-tego biegu
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny, komfortowy a za razem twardy i bezpieczny
4,0
Karoseria
Idealna, piękna linia samochodu, proporcjonalny, zgrabny. Podatna na korozję
Komfort
4,0
Widoczność
Siedzi się nisko więc widoczności jest proporcjonalnie mniej. Do cofania sedanem trzeba się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu i do tego przyciski i pokrętła ładnie wkomponowane w kokpit.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima super, odparowanie szyb w 2-3 sek. ciepłe powietrze dmucha praktycznie od razu (mam garażowany samochód może to dlatego)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo komfortowo siedzi się z przodu i z tyłu jp odsunięciu fotela kierowcy i tak z tyłu jest sporo miejsca. Fotele rewelacyjnie trzymają na boki są świetne.
4,0
Wyciszenie
powyżej 13 słychać sum powietrza i opon
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jakość kosztuje ja zrobiłam wszystko na oryginalnych płynach i częściach nie od Mietka z beczki czy z pod lady Wszystko Honda i Valvoline i jestem zadowolony (drogi płyn do wspomagania w tych małych buteleczkach)
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry. Kogo stać niech kupuje zadbany egzemplarz bo na prawdę warto. Albo salon PL albo sam niech sprowadza.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie psuje
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
[l/100km]