Jak za te pieniądze, próżno szukać lepszej, ładniejszej limuzyny
Wrażenia
4,0
Silnik
dałbym maxa gdyby nie ta 5-biegowa skrzynia biegów :/
2,0
Skrzynia biegów
5 biegów... masakra w aucie tej klasy po prostu musi być 6 biegów!
4,0
Układ jezdny
bardzo wygodne auto! fajnie wybiera dziury i nierówności, układ hamulcowy również bez zarzutów, hamulce jak są dobrej jakości to nie ma problemów z wyhamowaniem, mimo że auto ma spore gabaryty i swoje waży.
Komfort
4,0
Widoczność
przód jak i tył bardzo dobrze widoczny co potrzebne jest przy manewrowaniu na parkingu
3,0
Ergonomia
w aucie tej klasy brak fabrycznego wejścia USB jest nieporozumieniem, już nie wspominając o braku 6 biegu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko chłodzi i grzeje, to samo przy zaparowanej szybie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca z przodu i z tyłu, duży bagażnik, choć nie największy w klasie
4,0
Wyciszenie
cicho, po prostu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem właścicielem Hondy Accord 2.0 Vtec 155 KM wersja sport od prawie roku i muszę przyznać, że auto jest jak za te pieniądze bardzo rozsądnym wyborem... Rozsądne spalanie, fajna jakość wykończenia, po aucie nie widać w ogóle przebiegu wnętrze (kierownica, siedzenia, kokpit) w świetnym stanie. Spalanie jak ktoś jeździ rozsądnie jest bardzo zadowalające. Zawieszenie fajnie wybiera dziury i nierówności. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i polecam gorąco!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie brak poważniejszych napraw
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
miałem problem ze stacyjką, dziwne dźwięki się z niej wydobywały podczas uruchamiania silnika... okazało się, że kostka stacyjki miała tzw. zimny lut
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
[l/100km]