Silnik
: Pracuje idealnie, żadnych niespodzianek. 155 KM niezłe osiągi przy umiarkowanym zużyciu paliwa, kompletnie bezawaryjny co potwierdza też większość opinii użytkowników. Bardzo cichy.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Ideał, bardzo cichy. Ładnie wkręca się na obroty..Żadnych niespodzianek.
5,0
Skrzynia biegów
Zero problemów , bardziej dopracowana niż w Accord VI.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi, system VSA prostuje błędy kierowcy ;-) Ale zawsze mozna sie pobawic w Kubice i go wyłączyć.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, sterowanie w kierownicy - super.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie, szyby odparowują błyskawicznie. Nagrzewa się szybciutko, benzynka to benzynka ;-)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodnie, z tyłu mogłoby być trochę więcej.
5,0
Wyciszenie
Jak Honda..silnika nie słychać tylko szum powietrza!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na pojemność 2.0 to nawet przyzwoicie. Po mieście około 9L na szybkiej trasie ok 9 - 10L ale jak sie leci ponad 160 km/h. Jak jechałem oszczędnie po wąskich i pustych drogach komputer pokazał średnią 5,9!Nie do wiary!
4,0
Stosunek jakość/cena
Wiadomo Accord trzyma cenę ale samochód jest totalnie bezawaryjny. Lepiej dopłacić, lać benzynę i mieć spokój niż jeździć po mechanikach z jakimś niemieckim TDI ;-) Miałem AUDi i VW to wiem - co zaoszczędzisz na paliwie to wydasz na części i serwis. Niemcy niestety stracili na jakości. Jak kupisz japońca to gwarantuję żę więcej na Audi, VW czy Merca nawet nie popatrzysz.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ideał - niezniszczalny. Miałem wcześniej Accorda VI z 1999 roku nie do zajechania! Od tej pory będę latał tylko Hondami.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ideał. Zero usterek. Jak to się mówi auto nie do zaj...nia.
Właściwie to nie ma sensu kupować nowej Hondy bo używane i tak się nie psują ;-)