Karoseria
: Wyposażenie , układ jezdny, praca silnika szczególnie przy wyższych obrotach
5,0
Całokształt
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z wyboru Hondy Accord Sport GT. Przy zakupie długo się zastanawiałe nad kupnem tego auta, ponieważ w grę wchodziły: VW Passat, Toyota Awensis oraz wchodząca nowa wersja Forda Mondeo. Po jazdach próbnych proponowanych przez salony sprzedaży powyższych marek, podjąlem decyzję o wyborze Hondy Accord w tej wersji, ponieważ spełniła moje oczekiwania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie ma zastrzeżeń do kultury pracy tego silnika, jest stosunkowwo cichy przy spokojnej jeżdzie, przy przyciśnięcie pedału gazu bardzo przyjemny pomruk układu wydechowego.
4,0
Skrzynia biegów
co doskrzyni biegów- uważam , że jedynka jest zbyt krótka i brak 6 biegu jedyny mankamet poważniejszy
5,0
Układ jezdny
układ jezdny wspaniały prowadzi się jak po \"sznurku\". Mam felgi 17\" i opony 225/45
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu mogłoby być lepiej ale lusterka boczne duże ,niwelują tą niedoskonałość
5,0
Ergonomia
fotele przednie bardzo dobrze trzymają na boki przy duży przeciążenia w zkrętach - praktycznie wybróbowałem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze działa mam ustawione na auto nie zdarzyło mi się przez te dwa lata eksploatacji , żeby kiedykolwiek zaparowały szyby i dobrze utrzymuje zadaną temperaturę
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nigdy nie siedziałem z tyłu ale mogło być trochę więcej miejsca , z przdu gdy usiądzie na miejcu pasażera \"kaszalot\" może być problem z łokciami.Dlatego VIII generacja jest szersza o 6 cm.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre do V-150km/h powyżej tej prędkości słychać opory powietrza na lusterkach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W korku warszawskim potrafi splić 12,1L, przy spokojnej jeżdzie od 8,7 do 9,8L oczywiście po mieście, W trasie nigdy nie schodzę po niżej 7,8 przy prędkościach jakie się do osiągnąć na naszych drogach w ganicach 90 -120 km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
Za dobrą jakość to i cena musi być adekwatna do produktu \"orginał produkowany w Japoni\".
Zaokreśloną cenę dostałem odpowiednie wyposażenie w standarcie, gdzie inni proponują doposażenie i wtedy cena idzie w górę i zakażde dotatkowe doposażęnie karzą sobie słono płacić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotychczas nie mogę nic powiedzieć na ten temat, bo nic nie zauważyłem i nic się nie dzieje co by wzbudziło we mnie niepokój.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem żadnej usterki , od puakać oby tak dalej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
[l/100km]