Silnik
: Jest po prostu rewelacyjny, ale zawieszenie, przeniesienie napędu i designe wcale od niego nie odstają.
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu. Jazda nim to czysta przyjemność.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wolnossący o całkiem niezłej elastyczności, wspaniałej kulturze pracy.
Powyżej 4500 obr/min. po prostu rewelacja
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze, ale w produktach koncernu VW było trochę lepiej.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak przyklejona, ESP włącza się bardzo późno. Choć to wersja Sport GT na 17" kołach to i tak komfort jest OK.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wyłączniki szyb są zdecydowanie źle umieszczone. Fotele mają jak dla mnie trochę za mały zakres regulacji. No i ta pół-skóra na fotelach trochę irytuje.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima radzi sobie świetnie w każdej sytuacji.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę mało miejsca.
5,0
Wyciszenie
REWELACJA
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali od 6 do 8,5 l/100 km w zależności od stylu jazdy. Przeglądy na podobnym poziomie jak w atach niemieckich. Napraw brak.
5,0
Stosunek jakość/cena
Świetnie wyposażone auto w rzadkiej wersji Sport GT (17" felgi aluminiowe, ksenony, pół-skóra, zmieniarka cd d desce, tempomat i wiele innych za uwaga! 87900 zł. Trudno w tej cenie byłoby kupić tak wyposażone auto kompaktowe.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę dziwne jak na auto z Japonii, ale czasem szyby wpadają w rezonans. Trochę mało precyzyjny montaż auta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych problemów jak dotąd.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
[l/100km]