Auto jest po prostu bomba. Frajda z jazdy każdego dnia. Nawet wyjazd na zakupy możesz zamienić w przygodę
Wrażenia
5,0
Silnik
Pięknie idzie od najniższych obrotów aż do 6500 - 7000 gdzie dopiero wtedy czuje się prawdziwą adrenalinę.
5,0
Skrzynia biegów
Niestety mam 5 biegów i w związku z tym trzeba się drążkiem namachać jak ktoś lubi szybką jazdę. Ale wrażenia typowo sportowe
5,0
Układ jezdny
Nie na darmo o Hondzie mówią że to Bmw z Japonii
Komfort
4,0
Widoczność
Kiepsko trochę widać przy parkowaniu tyłem.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima 2 strefy działa b. dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duuużo miejsca
5,0
Wyciszenie
Absulutna cisza, silnika, szumu prędkości po prostu nie słychać, rewelacja. Prawdziwa sportowa limuzyna
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No niestety jak się jeździ na 6000 obrotów to Hondzia lubi wypić nawet 11,5.
Natomiast na trasie bez problemu można ją zmusić do 8,5-9,0 a nawet niżej. Tylko że to niemożliwe bo to auto po prostu kusi do szybkiej i agresywnej jazdy
4,0
Stosunek jakość/cena
Nieco drożej niż konkurenci (Toyota, Ford, Opel, Francuzy) Za to tańszy niż niemieckie i zdecydowanie je powala. Silnik VTEC Hondy to już żyjąca legenda. Turbina jet po prostu niepotrzebna. Dobre wyposażenie i wykończenie moim zdaniem lepsze niż niemieckie. Poza tym ma swój niepowtarzalny styl. Połączenie stylowej limuzyny ze sportową zabawką. Budzi niebezpieczne instynkty za to bardzo przyjemne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W końcu made in Japan. Nic nie skrzypi wszystko na swoim miejscu i działa
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ma dopiero 4000km więc brak danych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]