Napewno niektórym brakuje w tym aucie takich rzeczy jak: komputer pokładowy, samościemniające się lusterko, elektrycznie składane lusterka - dla mnie tylko to ostatnie jest jakims problemem, reszta wynika z filozofii marki. Po co sie denerwowac "chwilowym zurzyciem paliwa" to niszczy przyjemność jazdy!! Wykonczenie wnetrza mogloby byc mniej plastikowe- starsze chondy (civic 97 5d na przykład) maja taka fajna pianke.
Jak dla mnie samochod jest idealny dla kogos kto czerpie przyjemność z jazdy ale gadżety nie sa dla niego tak istotne.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na dwa litry pojemnosci i bez turbo to poezja. Przyspieszenie jest bardzo zadowalajace (ok 9,5), zwolenników niemieckich aut pewnie denerwuje to,ze do dynamicznej jazdy potrzebne sa wyjatkowo duze obroty - ale ten typ tak ma ;) Szkoda tylko,ze tak cicho chodzi- honda powinna byc glosna.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi same wchodza. Precyzja tez właściwa. Przyjemność zmieniania tysiąc razy lepsza niż w łopatkowej skrzyni w audi a6.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak przyklejony. brak kontroli trakcji jest moim zdaniem sredniozauwaznalny. Gorzej sytuacja wyglada podczas jazdy na kiepskiej nawierzchni ale cos za cos.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu jest nienajlepsza. Wysoko umiesznocna linia bagaznika powoduje,ze do cofania dobrze jest sie zaopatrzć w czujnik cofania. Z przodu jest duzo lepiej, bo szyba jest wielka, tylko słupki troche za grube.
3,0
Ergonomia
Ciut za duzo wzornictwa za malo praktycznosci. Do srodkowej konsoli trzeba sie przyzwyczaić. Elektryczna regulacja foteli jest przecietna-wlasciwie to tylko bajer. Trudno jest dobrze dopasowac polozenie kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działą bez zarzutów o ile jedziemy w dwie osoby. Przy wiekszej ilosci osob automat nie daje sobie rady i szyby paruja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca jest az nadto, z tyłu już nie tak dobrze ale wystarczająco o ile nie jesteśmy zbyt wysocy.
5,0
Wyciszenie
Wygłuszenie jest. Niestety. Silnik slychac dopieor powyzej 4tys.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóz tu zawsze mogłoby być lepiej.
4,0
Stosunek jakość/cena
zawsze mogłoby być taniej. Choc 100tys za wersje executive 2.0 to dobra cena.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nic się nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]