Ogólnie bardzo pozytywnie oceniam ten samochód. Wiadomo, że nie jest to limuzyna, ale do codziennej eksploatacji jak najbardziej mogę polecić. Nawet w długie trasy daje radę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zarzutów. Demonem prędkości w obecnych czasach nie jest, ale dynamika na dobrym poziomie. Wiadomo, że to honda i jak chce się szybciej "polatać" to trzeba ją trzymać na wysokich obrotach. Niektórzy już się zdziwili.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna. Bez zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Mało komfortowy. Auto jest sztywne, ale pewnie się prowadzi.
4,0
Karoseria
Mogłoby być lepiej. Słaby lakier. Ogniska korozji na nadkolach, ramach.
Komfort
4,0
Widoczność
Gdyby nie gruby przedni słupek byłoby ok.
5,0
Ergonomia
Tu jest wszystko czytelne i intuicyjne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja mocno obciąża silnik, ale daje radę. Ogrzewanie ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie jest optymalnie
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepsze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo zamienników dobrej jakości.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest przyzwoicie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi. Dwa czujniki ABS, cewka zapłonowa, siłownik otwierania drzwi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kompresor klimatyzacji. Najdroższa usterka.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]