Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

Piotr, 4 lata temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
Inne : Wyciszenie
4,0
Całokształt
Auto jak każde ma swoje wady i zalety. Po przesiadce z grupy VAG jestem mile zaskoczony jakością wykonania (dużo opinii o 'plastikowej hondzie' wydaje się być wyssane z palca), oraz legendarną bezawaryjnością. Accord jest wygodny, prowadzi się bardzo pewnie. Problemów z autem nie ma żadnych, olej wymieniany regularnie i brak problemów ze 'znikającym' olejem silnikowym. Z minusów - mały bagażnik i średnica otworu - serio mało wchodzi, zwłaszcza z kołem zapasowym (instalacja LPG). Motor bezawaryjny, jednak demonem prędkości nie jest, ale do jazdy codziennej w 100% wystarczy. Wyciszenie tragiczne, przy prędkościach autostradowych nie idzie normalnie rozmawiać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysokie obroty, przyjemny dźwięk i bezawaryjność. Wolnossąca prosta jednostka i trwały łańcuch rozrządu.
4,0
Skrzynia biegów
Automat - przełożenia bywają długie. W zestawieniu z automatem jest wolniejszy od manualnego odpowiednika a spalania niewiele większe.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie bardzo pewne, przyjemność z jazdy.
3,0
Karoseria
Brak ocynku robi swoje. Póki co malowałem oba tylne nadkola ze względu na występowanie rudej. Brak innych ognisk.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Trochę za wysoka pozycja za kierownicą. Kiedy usiądę odpowiednio, mimo niezbyt dużego wzrostu (180cm), problem z sięgnięciem kokpitu środkowego (nawiewy, radio lub nawigacja).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok zarówno z przodu jak i z tyłu.
2,0
Wyciszenie
Pierwszy japoński samochód w moim posiadaniu (podobno sporo japońców tak ma) i wyciszenie to największy minus! Przy 140 km/h trzeba mówić na prawdę głośno do pasażera obok, o rozmowie z pasażerami z tyłu można zapomnieć.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawy droższe niż w przypadku niemieckich konkurentów, ale znacznie rzadsze (o ile w ogóle są).
4,0
Stosunek jakość/cena
Accordy trzymają swoją cenę, mi trafił się zadbany egzemplarz więc swoją cenę miał. Spokojna głowa o awarie 'z d***'. Przepaść między Hondą a czymkolwiek z VAG'a
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalona żarówka, oraz słabej jakości klocki hamulcowe (przez poprzedniego właściciela) - jedyne drobnostki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 39

Honda Accord VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Accord VII Sedan