Silnik elastyczny, powyżej 3 tys obrotów pokazuje dopiero swoje prawdziwe oblicze- niestety w kabinie robi się dosyć głośno
3,0
Skrzynia biegów
Zdecydowanie brakuje 6tki. Czasami problem z wrzuceniem 1nki czy wstecznego - pomaga ponowne wciśnięcie sprzęgła.
5,0
Układ jezdny
Dosyć sztywny, przewidywalny. Przy większych prędkościach dobrze trzyma drogi. Mam lekkie wrażenie,że przy ostrych zakrętach tył traci przyczepnosć- aczkolwiek nigdy nie było jakiś niekontrolowanych akcji z tym związanych.
2,0
Karoseria
Cienki lakier, byle kamyk i wychodzi rdza. Na każdym nadkolu praktycznie coś wyłazi- na tylnych jest już masakra. Dodatkowo dziura w podłodze jak i w tylnich sankach zawieszenia. Przednia belka też już w ciężkim stanie. Porównując do Peugeota 307 który jest starszy o 2 lata to niebo a ziema, tam nic nie gnije, ,za to są spore problemy z elektroniką :)
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to w sedanie, nie widać końca ni początka :)
4,0
Ergonomia
Wszystkie schowki tam gdzie powinny, jedynie schowek od strony pasażera lubi się czasem otworzyć na dużych dziurach- nie jest to regułą.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko jak należy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszyscy zadowoleni
3,0
Wyciszenie
Generalnie kiepsko jak na tę klasę samochodu.
Przy 100km/h mamy już 3 tys obrotów- to słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zamienniki- ceny nie zabijają
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamek drzwi tylnich prawych, mała dziurka w kolektorze wydechowym
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sworzeń wahacza- na szczęscie wypadł przy niewielkiej prędkości, sprężarka klimatyzacji rozszczelniona przy przebiegu 315 000 tys- myślę, że już miała do tego pełne prawo.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]