Spełniła moje oczekiwania. Miejsca dość, prowadzi się rewelacyjnie, moc w sam raz jak dla mnie. Najważniejsza rzeczą o której warto wspomnieć to instrukcja obsługi ktora zawiera obszerna informacje odnośnie zmiany płynów eksploatacyjnych ze szczegółami jak i wymiana świec i filtrów tez opisana, toteż jak ktoś ma dwie ręce i głowę to zaoszczędzi troche grosza. Jezeli chodzi o bezawaryjność to musze przyznać ze nie jest to mitem. Oczywiście jak każde auto nie posiada niezniszczalnego zawieszenia, dlatego warto kontrolować jego stan. Zawieszenie jest dość sztywne ale dzieki temu czuje że mam kontrolę nad tym co się dzieje. Jedyna bolączka to system audio z innej epoki który jakością dźwięku może i nie odstaje, ale nie posłuchamy sobie mp3 i nie podłączymy pendrivea jak i wyświetlacz nam nie powie jaki to obecnie utwór z płyty leci.
Części dostępne w zamienniku po rozsądnych cenach, a jesli ktos lubi dłubać w aucie będzie przeszczęśliwy ponieważ konstrukcja pozwala się cieszyć dostępem do większości elementów. Auto skrojone na świadomego kierowcę który nie boi się ubrudzić rąk, choc i tak rzadko będzie mu dane cokolwiek naprawiać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Petarda. Dźwięk silnika bezbłędny. Bezawaryjna praktycznie jednostka, rwie do przodu jak oszalały. Na niskich biegach spokojnie do setki i wciska w fotel. Auto lubi obroty ale i paliwo. 9,5l/100 przy 160km/h (sprawdzone na trasie po autostradzie). Po miescie zrobiłem wynik 20l/150km. Ja osobiście nie lubię zamulać więc korzystam z mocy.
5,0
Skrzynia biegów
Ja mam Manual. Skrzynia jak skrzynia działa precyzyjnie, nic tam nie trzeba dociskać leciutko płynnie wszystko wchodzi a autko ma juz troche lat na karku.
5,0
Układ jezdny
Twardawe zawieszenie dobrze trzyma podłoże. Na trasie można porównać do lotu samolotem czyli pełen relaks, pięknie trzyma zakręty, wspomaganie takie jak lubię czyli nie za duże. Czuć dzieki temu kierownice co daje większe poczucie panowania nad autem.
4,0
Karoseria
Cienkie blachy podatne na wgniecenia. Korozja u mnie tak nie atakuje wiec puki co jestem zadowolony. Fajnie się i łatwo rozbiera wiec jedno co dobre.
Komfort
4,0
Widoczność
Czegoś tu brak. Czasami mam wrażenie ze słupki nie sa tam gdzie trzeba, no i bez kamery cofania lub czujników ani rusz bo tył auta wysoko i daleko, ciężko wyczuć odległość z tylu.
5,0
Ergonomia
Rewelacyjne fotele z których się nie wypada przy wchodzeniu w zakręty, fantastycznie trzymają ciało kierowcy. Każdy się tam w środku odnajdzie wszystko przemyślane, nie trzeba się specjalnie gimnastykować. Wszystko zrobione w taki sposób żeby kierowca mógł skupić się na jeździe
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwustrefowy klimatronik rewelacyjny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dla każdego. Bagażnik pojemny ale klapa nie otwiera się z szybą wiec większych gabarytów juz nie wciśniemy. 3 osoby spokojnie na kanapie i nie ma ścisku.
4,0
Wyciszenie
Mogło byc lepiej ale nie jest najgorzej. Opony zimowe sa głośniejsze od silnika. Nie jest to tez taki hałas żeby nie można bylo porozmawiać ale nie jest to tez auto elektryczne :D
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno powiedzieć mieści się w granicach rozsądku
5,0
Stosunek jakość/cena
Adekwatnie. Cena za to auto jest uczciwą w stosunku do tego co dostajemy, a jest to pojazd który przeszedł próbę czasu i świetnie się trzyma mechanicznie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Parujące klosze reflektorów, łączniki stabilizatora i usterka siłownika zamka centralnego.
Wszystko to sa DROBNE usterki za niewielki pieniadze usuwamy je samodzielnie i na tym koniec usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK .
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]