Zawieszenie
: Poczucie przyczepności nawierzchni wyczuwalne na kierownicy. Zresztą może to też kwestia doświadczenia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Sprężarka klimatyzacji
5,0
Całokształt
Może trochę na wyrost, bo jednak samochód zaliczył kilka usterek, ale drobne i rozłożone w czasie, a większości po długiej eksploatacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zastrzeżenia mam do automatu kliimtyzacji i samej klimatyzacji - chłodzi "po swojemu" a nie według odczuć kierowcy i pasażerów. W kilka lat młodszym Civicu klima działa sporo lepiej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
W hondzie kierowca słyszy jak szybko jedzie i jaka jest jakość nawierzchni
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Honda pali tak jak kierowca ciśnie na gaz - spokojny emeryt uzna ją za oszczędny samochód, a fan prędkości > 140 km/h za za auto paliwożerne - ale "fizyki Pan nie zmienisz". Ekonomicznosć poprawiaja rzadkie naprawy i duża dostępność tańszych zamienników lub uzywek.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 140 tys. km zaczęła się u mnie seria wymian lub napraw osprzętu silnika - pompa wody, potem smarowanie kaszlącego rozrusznika, potem wymiana płytki alternatora. Słabym punktem jest sprężarka klimatyzacji - wymaga konserwacji co rok, tak jak w instrukcji - ASO tego nie robiło, ja też początkowo rzadko - w efekcie raz była wymieniana na gwarancji, a po kilku latach musiałem ja reanimować.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać nic grubego.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]