Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

Tomaczew_ski, 9 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 82 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Honda - jeżdżona 5 lat od nowości.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silinik oceniam na"dobrze" bo to jednostka z poprzedniej epoki, aczkolwiek brak turbo powoduje, iż jest on bardzo trwały. braki momentu obrotowego na dole rekompensuje wysokobrotowość jednostki. Ona lubi czerwone pole i "nie męczy się" w tym zakresie. ja nauczyłem się sprawnie operować nim w czasie jazdy miejskiej jak i w trasie. Aczkolwiek charakterystyka "motocyklowa" nie każdemu przypadnie do gustu. Jednostka bezawaryjna, zero apetytu na olej silinikowy.
5,0
Skrzynia biegów
zero haczenia, bardzo precyzyjna, krótkie skoki. Najlepsza jaką miałem do tej pory z manuali. brak 6 biegu powoduje lekko wyższy hałas w kabinie i przede wszystkim większe spalanie w trasie (jadąc 120-140 a miejscami i szybciej nigdy nie zszedłem poniżej 8l/100)
4,0
Układ jezdny
wcześniej uważałem że jest na 5 ale po 2 latach jazdy BMW muszę oddać honor bawarczykom. ale w hondzie mocna 4, dobre trzymanie w zakrętach, śmiało można było przyspieszać przy wyjściu, dobry feedback.
Komfort
5,0
Widoczność
czujniki parkowania z tyłu...
4,0
Ergonomia
jak dla mnie trochę za krótkie siedziska z przodu, mam 183cm, przy dłuższych trasach drętwiały mi nogi. po zmianie samochodów na "europejskie" nie mam tych dolegliwości, więc to zdecydowanie kwestia siedzenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Benzyna szybko zimą ogrzewała pojazd. na automatyczną klimatyzację też nie mogę narzekać. na 5 szkoda że nie było z tyłu osobnego nawiewu dla pasażerów, to jednak działa i jest standardem obecnie. no prawie..
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
samochód jak na poprzednie rozwiązania przestronny, z tyłu zawsze podróżowała żona (170) z dzieckiem - nigdy nie narzekała na brak przestrzeni.
4,0
Wyciszenie
daję 4 ale proszę wziąć poprawkę, że po doświadczeniach z BMW 5 nie mogę wyżej. jest dobrze, słyuchać jednak pęd powietrza i opony powyżej 130... plus 5 biegowa skrzynia. mimo kulturalnego silinika robią one swoje. Ale nie jest źle!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tutaj nie wiem co napisać... miałem na gwarancji 3 lata. koszty przeglądów były... sorka, nie rozumiem tej kategorii:) samochód każdy kosztuje:)
4,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem nowy, szybko po 5 latach odsprzedałem, marka ma renomę swoją i słusznie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zero poborów oleju silnikowego, z usterek to... parujące reflektory (nawet po wymianie na nowe), pompa sprzęgła skrzypiała ale to tylko akustyczne doznania bez wpływu na mechanikę (2x wymiana),
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było (auto 5 lat od nowości jeżdżone)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
9,3
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Sedan