nie mam do czego się przyczepić, auto prawie idealne.
Wrażenia
4,0
Silnik
dołożyć zimny dolot i silnik pięknie 'gada'. VTEC odczuwalny. spalanie w mieście przy spokojnej jeżdzie oscyluje miedzy 7,5 a 8,5. przy 'pałowaniu' ok 10. w trasie pali ok 7 przy predkościach ok 110km/h. dla mnie rewelacja!
4,0
Skrzynia biegów
świetna, dobrze dobrane przełożenia do potencjału silnika, brakuje mi 6. biegu, ale i tak jest dobrze. dołożyłem ShortShifter i zmiana biegów jest jeszcze lepsza i SZYBSZA.
5,0
Układ jezdny
nie ugina się na zakrętach - doskonałe prowadzenie w każdych warunkach. po obniżeniu u usztywnieniu springami progresywnymi Eibach pro kit - REWELACJA, ale niestety po Wrocławiu długo sie tak nie da jeżdzić i po roku niestety musialem wrócić do serii
Komfort
4,0
Widoczność
wszystko super, może poza widocznościa do tyłu przy cofaniu - nie widać klapy i cofamy niestety na czuja:)
5,0
Ergonomia
siedzi sie jak na tronie, podłokietnik z prawej i lewej strony (drzwi) praktycznie na tej samej wysokości, regulacja kierownicy w 2 plaszczyznach pozwala idealnie się 'dopasować'. miejsca na nogi wszędzie dużo, na 100% więcej niż w A4, bmw 3 i Lexie IS
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie małe jak na gabaryty, nic sie nie psuje. raz na rok może jakaś gumka w zawieszeniu
5,0
Stosunek jakość/cena
Honda za ta kase oferuje więcej niż konkurencja. jakosc wykonania, wy ciszenie, wyposazenie, przestronnosc kabiny, BEZAWARYJNOSC
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymienilem sprzegło przy 190tyś km - myśle że wystarczy. jak sie dba, to sie nic nie psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nigdy. nic. null. nada. SERIO
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]