Ten samochód jest z tych w którym można się zakochać, w tym, ze zawsze Nas bezpiecznie dowiezie na miejsce, ten samochód użytkuje się latami z uśmiechem na twarzy. Brak zbędnych nowości, z którymi ciągle są kłopoty typu np. filtr dpf, czy koło dwumasowe. Tu wszystko jest normalne i proste w naprawach, a do tego ceny części bardzo przystępne. Oczywiście skład lakieru to nie to samo co BMW z lat 80 tych, ale zabezpieczenie ocynkiem bardzo dobre, rdzy tu długo nie będzie. Jeżdziłem już wieloma autami, czy w pracy czy w rodzinie ( A4, A6, Lexsus is, corolla e12, i kilka modeli BMW, ale honda wygrywa pod każdym względem. Polecam Każdemu.
Wrażenia
5,0
Silnik
powyżej 4 tys. obrotów zostawiasz wszystkich w tyle i masz banana na twarzy, a do tego ten charakterystyczny dźwięk, no i łańcuch zamiast paska!
5,0
Skrzynia biegów
trąci sportowizną, podobna do Evo IX.
5,0
Układ jezdny
pięknie...
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko widać w tych lusterkach!
4,0
Ergonomia
w a6 było lepiej pod tym względem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
suuuper
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
tu a6 wygrywa, ale dziadki jeżdzą a6!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bez napraw do tej pory, tylko olej tarcze i klocki, spalanie normalne jak na tę moc i odejście
4,0
Stosunek jakość/cena
szkoda, że używane w Niemczech tak drogo stoja bo pewnie więcej byłoby ich na drogach Polski. Z drugiej strony hondami jexdzi Elita
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak hahaha
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak uhaha
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]