Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

fryzjer1981, 9 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Ocena za całokształt jaką dałem to dobra - jedyne co mogłoby być lepsze to widoczność z przodu ( dość szerokie słupki) do której trzeba sie przyzwyczaić. Silnik fajnie ciągnie kiedy inne marki już dawno zdążą "spuchnąć" a jeżeli nie trzeba to i tak dość dynamicznie się jeździ przy rewelacyjnym spalaniu. Ostatnio Auto świat umieścił ten silnik wśród 16 jednostek benzynowych wszechczasów z podpisem, że jest to ostatnia rasowa jednostak hondy, nie skażona wymysłami ekologów narzucających idiotyczne normy EURO. BArdzo wygodne, lekko kubełkowe fotele, precyzyjne prowadzenie ze wspomaganiem dzięki ktoremu czuć, że ma się w ręce kierownicę a nie elektroniczny joystick. Ocenę pomniejsza też niecudowne wyciszenie kabiny ale może to i efekt zamierzony dzięki któremu słychać przy wyższych obrotach te warkot lub raczej może burczenie zasysanego do silnika powietrza, któremu pomagają zmienne fazy rozrządu...ech-trzeba chyba to lubić bo jeśli ktoś kupuje auto, żeby nic nie słyszeć to może i warto mu poradzić żeby kupił Audi A4 a może od razu niech zakupi hybrydę w której słychać tylko szum opon.
Wrażenia
5,0
Silnik
w ocenie za całokształt zawarta została cała kwintesencja tego silnika, a docenił ją Auto-Świat umieszczając go na liście jednostek benzynowych wszechczasów
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, typowo japońska z charakterystycznym kliknięciem wrzucanych biegów
5,0
Układ jezdny
precyzyjnie, wygodnie, sprężyście ale nie twardo.
Komfort
4,0
Widoczność
Fotele najwyższa ocena, materiały bardzo dobrej jakości - przy 200 tyś nie widać żadnych najmniejszych oznak zużycia. Ocenę pomniejszona przez szerokie słupki przednie ograniczające trochę widoczność. Świetny, regulowany podłokietnik, dzięki któremu nie ma nawet wątła osoba o krotkich rękach nie będzie miała konieczności odrywania łokcia od niego żeby zmienić bieg
5,0
Ergonomia
Tutaj nie można niczego złego powiedzieć - przyciski wszystkie potrzebne w zasięgu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacyjna wydajna klimatyzacja i funkcja odparowywania przedniej szyby. Grzanie też oczywiście bardzo dobre. Trochę jakby za słabe grzanie tylnej szyby, która długo się rozmraża.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ponoć z tyłu jest niewiele miejsca - tak piszą w testach. Jak zdarzało mi się jeździć w 4 osoby to nikt nie narzekał póki co ale fakt - deliktanie podjeżdżałem z fotelem do przodu
4,0
Wyciszenie
Delikatnie mogłoby być lepiej ale źle nie jest
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
REWELACJA - spalanie bardzo niskie, rozrządu się nie wymienia, eksplatacyjne części może 5-10% droższe od niemieckich aut ale za to żadko trzeba cokolwiek naprawiać. Zawieszenie nie jest papierowe
4,0
Stosunek jakość/cena
Niestety cena zakupu jest wysoka - nic za darmo :/ Ale zainwestowane pieniądze napewno nie będą żałowane w przyszłości
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awaria centralnego zamka drzwi kierowcy ( typowe ) i chyba jedna żzróweczka podświetlenia tablicy coś chyba nie łączy bo czasami lekko przygaśnie - nic poza tym
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VII Sedan