Ocena za całokształt jaką dałem to dobra - jedyne co mogłoby być lepsze to widoczność z przodu ( dość szerokie słupki) do której trzeba sie przyzwyczaić. Silnik fajnie ciągnie kiedy inne marki już dawno zdążą "spuchnąć" a jeżeli nie trzeba to i tak dość dynamicznie się jeździ przy rewelacyjnym spalaniu. Ostatnio Auto świat umieścił ten silnik wśród 16 jednostek benzynowych wszechczasów z podpisem, że jest to ostatnia rasowa jednostak hondy, nie skażona wymysłami ekologów narzucających idiotyczne normy EURO. BArdzo wygodne, lekko kubełkowe fotele, precyzyjne prowadzenie ze wspomaganiem dzięki ktoremu czuć, że ma się w ręce kierownicę a nie elektroniczny joystick. Ocenę pomniejsza też niecudowne wyciszenie kabiny ale może to i efekt zamierzony dzięki któremu słychać przy wyższych obrotach te warkot lub raczej może burczenie zasysanego do silnika powietrza, któremu pomagają zmienne fazy rozrządu...ech-trzeba chyba to lubić bo jeśli ktoś kupuje auto, żeby nic nie słyszeć to może i warto mu poradzić żeby kupił Audi A4 a może od razu niech zakupi hybrydę w której słychać tylko szum opon.
Wrażenia
5,0
Silnik
w ocenie za całokształt zawarta została cała kwintesencja tego silnika, a docenił ją Auto-Świat umieszczając go na liście jednostek benzynowych wszechczasów
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, typowo japońska z charakterystycznym kliknięciem wrzucanych biegów
5,0
Układ jezdny
precyzyjnie, wygodnie, sprężyście ale nie twardo.
Komfort
4,0
Widoczność
Fotele najwyższa ocena, materiały bardzo dobrej jakości - przy 200 tyś nie widać żadnych najmniejszych oznak zużycia. Ocenę pomniejszona przez szerokie słupki przednie ograniczające trochę widoczność. Świetny, regulowany podłokietnik, dzięki któremu nie ma nawet wątła osoba o krotkich rękach nie będzie miała konieczności odrywania łokcia od niego żeby zmienić bieg
5,0
Ergonomia
Tutaj nie można niczego złego powiedzieć - przyciski wszystkie potrzebne w zasięgu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacyjna wydajna klimatyzacja i funkcja odparowywania przedniej szyby. Grzanie też oczywiście bardzo dobre. Trochę jakby za słabe grzanie tylnej szyby, która długo się rozmraża.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ponoć z tyłu jest niewiele miejsca - tak piszą w testach. Jak zdarzało mi się jeździć w 4 osoby to nikt nie narzekał póki co ale fakt - deliktanie podjeżdżałem z fotelem do przodu
4,0
Wyciszenie
Delikatnie mogłoby być lepiej ale źle nie jest
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
REWELACJA - spalanie bardzo niskie, rozrządu się nie wymienia, eksplatacyjne części może 5-10% droższe od niemieckich aut ale za to żadko trzeba cokolwiek naprawiać. Zawieszenie nie jest papierowe
4,0
Stosunek jakość/cena
Niestety cena zakupu jest wysoka - nic za darmo :/ Ale zainwestowane pieniądze napewno nie będą żałowane w przyszłości
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awaria centralnego zamka drzwi kierowcy ( typowe ) i chyba jedna żzróweczka podświetlenia tablicy coś chyba nie łączy bo czasami lekko przygaśnie - nic poza tym
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]