Ekonomiczny przy spokojnej jeździe i troche wariata jak trzeba - trochę zamulony przy ruszaniu bez odpowiednich obrotów
5,0
Skrzynia biegów
Typowa skrzynia biegów dla japończyka czyli chcarakterystyczne " klik klik" przy zmianach. Doskonała precyzja pozwalająca na szybką zmianę biegów. Dość krótkie skoki
5,0
Układ jezdny
dopiero po przesiadce na inny samochód widać duże różnice na korzyść accorda. Bardzo pewne prowadzenie w zakrętach, także na nierównościach. Bardzo dobry kompromis wspomagania pomiędzy jego siłą a pewnością czucia zakrętów.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko dobrze poza delikatnie słabym wygłuszeniem kabiny i niedużą ilością, jak na tę klasę , miejsca na tylnej kanapie.
tak jak napisałem wyżej, delikatnie mało miejsca na tylnej kanapie
4,0
Wyciszenie
Dość dobrze ale w aucie tej klasy mogłoby być ciszej - chyba że to jest zamierzony cel - patrz dźwięk silnika na wyższych obrotach noi oczywiście waga pojazdu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z perspektywy czasu - rewelacja. 40 tyś km. Wymienione tylko sworznie na wahaczach po 50 zł / szt i to wszystko
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W okresie krótkiego użytkowania - odpukać - nie dzieje się nic poza centralnym zamkiem drzwi kierowcy który ich nie zamyka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]