Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

mark, 10 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 120 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Cichy, oszczedny, bezobslugowy
5,0
Całokształt
Do Accorda przesiadlem sie z Civica VIgen i nie zawiodlem sie. Mialem go 3 lata, przejechalem ponad 40kkm, nie mialem zadnej absolutnie awarii. Samochod ma piekna linie, zawsze wyroznia sie na parkingu - zreszta popatrzcie na VW, Audi, Citroeny czy Renault z porownywalnych rocznikow-wszystkie wygladaja jak stare auta. Accord wygalda jakby wczoraj wyjechal z fabryki, zreszta Honda ma ponadczasowy design - byc moze nie ma zadnych fajerwerkow, ale nie starzeje sie tak szybko jak konkurencja. Moaj wersja to Executive - kosztuje neico wiecej w zakupie, ale warto. Szyberdach, Premium Sound System, czujniki deszczu, zmroku, pelne elektryka foteli itp uprzyjemniaja jazde, a potem lawiej sprzedac maksymalnie wyposazona wersje. Jedyny minus Accorda - baaardzo wysoka cena zakupu, czesto dwa razy wyzsza niz jakichs Fordow czy Opli z tego samego roku produkcji. No coz - znikad sie to nie bierze, Honda to Honda - lejesz benzyne i jezdzisz zamiast czekac na wizyte w warsztacie :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Moglby miec nieco wiekszy moment obrotowy, ale poza tym same plusy: cichy, bezawaryjny, rozrzad na lancuchu nie do zabicia, w ogole nie bierze oleju. 155KM w zupelnosci wystarcza do dynamicznej jazdy i wyprzedzania
5,0
Skrzynia biegów
Cud, miod, malina - biegi same wskakuja w odpowiednie miejsce z cichym "klik", troche brakuje 6tego biegu
5,0
Układ jezdny
Skomplikowane zawieszenie wielowahaczowe, ja musialem wymienic tylko poduszki stabilizatora, ale po konkretnym przebiegu na pewno drogie w obsludze. Za to jest ciche, samochod prowadzi sie nadzwyczaj pewnie, ale jak na limuzyne zawieszenie jest dosc sztywne
Komfort
4,0
Widoczność
Jesli ktos oczekuje komfortu S klassy to nei tutaj :) Zawieszenie jest raczej z tych sztywniejszych
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie powinno byc, jedynei wskaznik chwilowego zuzycia paliwa (przesuwajaca sie kreska na wyswietlaczu) jest praktycznie nieczytelny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Absolutnie zadnych zastrzezen, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja efektywnei chlodzi, w zimie jest system podgrzewania powietrza w kabinie, tak ze dwie minuty od wyjechania z garazu w samochodzie robic sie cieplej
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasazer z przudu bez zastrzezen, z tylu jest raczj miejsce dla dwoch doroslych osob - trzecia wytrzyma na krotkich dystansach :)
4,0
Wyciszenie
Silnik jest bardzo cichy, ale brakuje 6tego biegu i powyzej 130-140 robi sie glosniej na autostradzie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupujac Accorda przygotowalem sie na spalanie rzedu 10l/100 - mila niespodzianka, w cylku mieszanym spalal od 6.5 do 8 litrow. W najzimniejsze miesiace spalanie czasem dochodzilo do 8,8
4,0
Stosunek jakość/cena
No coz - za jakosc sie placi i ma to odzwierciedlenie w cenach uzywanych Accordow. VII generacja trzyma cene bardzo dobrze, ale wedlug mnie warto. Minusem Accorda jest bardzo slaby lakier i podatnosc na korozje, ale podwozie mozna zabezpieczyc antyorozyjnie. W wersji Executive dodatkowo nalezy zwracac uwage na ramke szyberdachu, bo moze zdarzyc sie rdza.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Absolutne zero usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VII Sedan