Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

wqwojtek, 12 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 242 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Świetne auto jako całokształt. Dynamika jazdy bardzo przyjemna, w mieście można spod świateł uciekać ale na wyścigi to raczej jednostka 2.4L. Moment obrotowy bierze ładnie od niskich obrotów więc komfortowo w mieście można się poruszać. Zużycie - przy moim ostatnim deptaniu w mieście (i tylko w mieście) zjadł nieco ponad 11L, przy normalnej jeździe (50% trasa, 50% miasto zimny silnik, krótki dystans) spala średnio 8L - mierzone \"po baku\". Przy jeździe stylem taksówkarza tylko w mieście - znowu 8L. W trasie przy prędkości 150km na autostradzie, ~100km po krajówce zużył mi raz latem 7L - brawo!
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo kulturalna praca silnika. Moment dostępny od dość niskich obrotów co zwiększa komfort jazdy szczególnie w mieście. Dla lubiących dynamiczną jazdę - wiadomo, silniki Hondy ładnie chodzą na wysokich obrotach i muszę przyznać, że bardzo ładnie też brzmi silnik. Silnik wolnossący bez żadnych wspomagań turbosprężarkami więc będzie jeździł bardzo długo. Nie mam nic do zarzucenia tej jednostce - choć maksymalną ocenę dostał by gdyby w serii miał powiedzmy 10KM więcej.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów z dość krótkim i precyzyjnym skokiem. Czasami kłopoty z wbiciem wstecznego (wówczas 1 - R i działa).
4,0
Układ jezdny
Trzyma drogi dość dobrze, ale bez rewelacji - na Super OS nie poszalejemy za mocno. Ale trzeba pamiętać, że to limuzyna i jako takie auto spełnia wszelkie wymogi - jest po prostu bardzo komfortowe.
Komfort
3,0
Widoczność
Jestem dość wysoki i przy moim ustawieniu fotela czasem przeszkadzają słupki przednie podczas skręcania.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, ale nie nazbyt nahalnie. Na pewno nie tak jak w innych japończykach gdzie czasem ma się wrażenie, że auto zrobione przez nich tylko dla nich (wzrost!). Tutaj jest na prawdę dobrze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Gorzej niż w Audi A8, przy prędkościach powyżej 150 km/h dość szumi (pomaga zasunięcie wnęki szyberdachu). Silnik wzorowo. Te szumy to być może zasługa cicho pracującego silnika (którego na czerwonym świetle nie słychać w ogóle, na prawdę w ogóle).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dotąd żadnych napraw. Wymiany eksploatacyjne wyłącznie - ceny nie są najniższe ale w ujęciu rocznym eksploatacja auta wyniosła mnie mniej niż Opla Vectry, który ma części po 30 złotych ale trzeba je kupować i wymieniać co miesiąc.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto, które posiadam od roku jest z 2005 roku produkcji. Ma 240 tysięcy przebiegu po Polskich drogach(udokumentowanego) i praktycznie całe zawieszenie na oryginalnych (nigdy nie wymienianych) częściach... Po kupnie auto było bardzo skrupulatnie przejrzane i z usterek miało przepalone podświetlenie rejestracji z tyłu i podświetlenie przycisku świateł awaryjnych. Koniec.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
9,3
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Sedan