Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

Milosz, 12 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 193 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Silnik i skrzynia biegów to zdecydowanie najmocniejsze punkty tego samochodu.
5,0
Całokształt
Accord utrzymuje swoją wartość ze względu na niezawodność. Powyżej 4,5 tys obr/min zapewnia namiastkę sportowych doznań a poniżej 3,5 tys obr/min jest bardzo ekonomiczny. Ma świetną skrzynie biegów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Powyżej 4,5 tys obr/min naprawdę fajnie przyśpiesz i przy tym brzmi. Do 3,5 tys jest dość elastyczny i mało pali. Denerwująca jest tylko dziura pomiędzy 3,5-4,5 tys obrotów podobno poprawiona po lifcie. Jak każdy vtec w zimne dni zapala z mało sympatycznym dźwiękiem.
5,0
Skrzynia biegów
Najlepszy element tego samochodu. Biegi wchodzą precyzyjnie i z charakterystycznym \"kliknięciem\"
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest z jednej strony miękkie co zapewnia komfort na małych nierównościach, a z drugiej strony w zakrętach samochód dobrze się trzyma i jest neutralny(można nawet zarzucić tyłem). Jednak dzieje się to dzięki małemu skokowi i samochód często dobija, czemu towarzyszą nieprzyjemne dźwięki. Problemem jest też podatność na wiatr przy autostradowych prędkościach.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu widać dobrze, do tyłu prawie w ogóle.
5,0
Ergonomia
W środku duże pokrętła w dogodnych miejscach. Schowki wystarczające.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo inteligentne i szybkie grzanie w zimie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na ta klasę jest tylko przeciętnie. Bliżej tu do vw jetty niż passata.
3,0
Wyciszenie
Silnik i szum wiatru wyciszone bardzo dobrze. Natomiast szum opon i odgłosy z nadkoli prawie w ogóle.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy i naprawy są drogie choć dotyczą tylko elementów naturalnie się zużywających(sprzęgło , klocki , tarcze). Sam samochód praktycznie się nie psuje(jedynie silniczki spryskiwaczy i system poziomowania jak dotąd u mnie). Zużycie paliwa adekwatne do mocy silnika. Często trzeba wymieniać i przekładać opony (jak przy każdym zawieszeniu wielowahaczowym)oraz regularnie serwisować hamulce.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód jest bardzo wysokiej jakości ale cena to odzwierciedla.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jedynie osprzęt ksenonów przez 193 tkm.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
9,3
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Sedan