Silnik
: Vtec i krecenie na wysokie obroty to cos pieknego.
5,0
Całokształt
Ciezko by mi bylo znalezc tak pewne i niezawodne auto. Mam wersje executive i mam nadzieję że bedę jeździł ile się da :-).
Wrażenia
5,0
Silnik
Coś wspaniałego, kocha wysokie obroty, ciągnie aż po czerwone pole, wyprzedzanie na 5 biegu bez problemu, do 200km/h na 5 biegu przyspiesza żwawo, vtec robi robotę.
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag, krótkie przełożenia bardzo precyzyjna, biegi same wchodzą.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie bardziej sprężyste niż sztywne, słychać nierówności, przy rozsądnej prędkości idzie jak po szynach.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność doskonała, duże lusterka z tyłu mam czujniki cofania
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu bardzo intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, szybko chłodzi, klima szybko odparowuje szyby, nadmuch na tył.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy ponad 180cm bardzo swobodnie, sporo miejsca, wsiadanie i wysiadanie bez problemu, nawet za fotelem kierowcy miejsca wystarczająco.
4,0
Wyciszenie
Mógłby być bardziej wyciszony, odglosy jezdni, szum powietrza zwlaszcza na A1 slyszalne powyzej 150km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie uzależnione od obrotów, na starej jedynce zejde ponizej 7l, na A1 przy 150km/h i wiecej spali 9l. Miasto w gdanskich korkach okolo 10l zima potrafi 12l. Napraw 0, tylko oleje i filtry, silnik na lancuchu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunkowo drogi samochod i trzyma swoją wartość ale warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Silownik centralnego w drzwiach 140zl i nic wiecej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]