155KM spokojnie wystarczy do komfortowego przemieszczania się w polskiej \"trasie\" przy tym umiarkowany apetyt na paliwo. Silnik bezobsługowy. Jedyną rzeczą którą musiałem wymienić był napinacz paska wielorowkowego (400pln) i trzeba pamiętać o regulacji luzu zaworowego co 40 tysięcy.
4,0
Skrzynia biegów
Standard jak to w Hondzie- czasem wsteczny nie wskakuje za pierwszym razem. Gdyby skrzynia była 6biegowa byłoby bajka.
4,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy bardzo czuły. W każdym egzemplarzu z jakim miałem kontakt popukuje maglownica na wyłączonym silniku.
Zawieszenie dość sztywne- pewnie się prowadzi. Przy kole 225/45 R17 trochę ciąga w koleinach. Duży minus brak kontroli trakcji przed liftem!!
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu doskonale, z tyłu przydatną sprawą czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko zimą się nagrzewa.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu szału nie robi.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dla mnie rewelacyjne zużycie paliwa choć przydała by się skrzynia 6. W mieście 9-10 trasa max 8.
Przeglądy w ASO okolice 1000zł.
Jak dla mnie rewelacyjne auto sprzedane jedynie z powodu zapotrzebowania na kombiaka.
4,0
Stosunek jakość/cena
W zakupie droższe, ale odwdzięczają się bezawaryjnością. Jedynym minusem jest dość okrojone wyposazenie w wersji comfort. W aucie z 2004 roku brak kontroli trakcji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Standardowo przed liftem parujące przednie reflektory z czym można sobie poradzić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]