Po przesiadce z diesla, więc boli mnie niski moment obrotowy. Jednak jak już się wkręci do v-techa, to budzą się demony.
Wbrew opiniom jakie do mnie docierały wcześniej, bardzo ładnie pracuje na LPG.
5,0
Skrzynia biegów
Genialna precyzja. Czasem problem ze wstecznym (trzeba jedynkę i jeszcze raz)
5,0
Układ jezdny
bajka, pierwsze auto, gdzie odstawianie na parking może trwać 30 minut:)
Komfort
3,0
Widoczność
przód ok, boki marnie, tył dramat.
Bierze się to wszystko z niskiej pozycji za kierownicą.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
+ Działa rewelacyjnie.
+ Fantastyczna funkcja odladzania/odparowywania przedniej szyby.
- Często włączająca się sprężarka klimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Dopóki nie włączy się sprężarka klimy, nie słychać, że silnik pracuje na jałowym.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pamiętać: olej, filtry, regulacja zaworów jak wychodzi!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]