Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

Lukasz, 13 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : O tym ze \"japonce\" sa niezawodne to wiem nie od dzis ( moj 6 japonczyk) poza tym jest to naprawde ladne auto swoja sportowa sylwetka przyciaga oko
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Sonda lambda denerwuje mnie ze sie ciagle swieci kontrolka, z drugiej strony posiada dwie sondy wiec dalej jest oki
Zawieszenie : lozyska tyl
4,0
Całokształt
Jezeli ktos szuka spokojnej, niezawodnej limuzyny to trafil odpowiednio jezeli chodzi o zaciecie sportowe to chyba nie koniecznie.. Jesli chodzi o mnie to ten samochod tylko mnie upewnia w tym ze kolejne moje auto tez bedzie japonskie
Wrażenia
4,0
Silnik
Przyznam szczerze ze ze silnik idealnie sobie radzi z masa autka, lecz przy mocy 155 km spodziewalem sie czegos wiecej, zwlaszcza jak pojezdzilem innym autem 170 km dieslem... olbrzymia roznica. Ogolnie jezeli ktos nie oczekuje sportowych doznan to w zupelnosci wystarczy
4,0
Skrzynia biegów
Dosc dlugie przelozenia na auto sportowe, jako limuzyna oki
4,0
Układ jezdny
Doskonale sie trzyma drogi, dobrze tlumi nierownosci ... jedyny problem to nasze polskie drogi na nich wszystko sie rozsypie... warto wspomniec ze odzywaja mi sie lozyska ... chociaz mechanik stwierdzil ze powinny wytrzymac 500 000 km , to akurat przypadlosc mojego modelu
Komfort
5,0
Widoczność
nawet jak na sedana widocznosc z tylo oki dodatkowo pomagaja czujniki cofania ... reszta bez zarzutow
5,0
Ergonomia
Nie ma sie do czego przyczepic
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dalbym max lecz niestety musialem wymieniac sprzeglo kompresora klimatyzacji , koszt nie byl duzy (500 zl z nabijaniem, czyszczeniem i nowym lozyskiem) ale juz drazni
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 190 cm wzrostu 100 kg wagi i nie narzekam na miejsce z przodu czy z tylu, ogolnie wiekszy od BMW 3 2007r sedan a nieco mniejszy od pasata 2008 r sedan... wystarczajaco
4,0
Wyciszenie
Dobre chociaz \"niemieckie sa chyba lepiej wygluszone
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 2.0 benzyna spalanie w normie. Zaskoczyla mnie na dlugiej trasie przy pred. 150km/h zeszla do ok 7l) w miescie czy na krotkich odcinkach lyknie nawet 10l
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie bylo do konca tanie lecz odwzajemnilo sie pokonaniem ponad 230 000 km bez wiekszych usterek i mysle ze spokojnie zrobi kolejne tyle
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sonda Lambda przy przebiegu 200 000 km, jezdze na niej dalej i nic sie nie dzieje moc oki, pali idealnie nie kopci.. wymiana ASO 1000 zl ja postawie na uzywana za 200 zl
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wiecej usterek brak szczegolnie powaznych

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
9,3
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Sedan