Rdzewieje tylna belka i podwozie. Mimo corocznych przeglądów w Aso Karlik w Poznaniu i sprawdzaniu podwozia chyba tylko na fakturze zauważyłem w niezależnym serwisie zardzewiałą tylnią belkę i elemety podwozia. Auto z przebiegiem 67 tys od nowosci serwisowane 1 właściciel. Serwis Karlik od razu uciszył sprawę i zrobił to wypisakował i zabezpieczył. W poprzednim VI modelu miałem to samo.
Usterka która jako następna wyszła to tzw \"żabki\" przy zmianie biegu z 1 na 2 . Serwis przyznał że w modelu VII przed liftingiem były takie wady fabryczne szkoda że honda do dzisiaj to ukrywa i trzeba samemu sprawdzać w niezaleznych serwisach bo ich przeglądy to tylko proforma a cena jak na Batorym. To była moja 2 Honda i chciałem kupić 3 najnowszą ale chyba wezmę passat 1,8 tsi. Bo trochę za dużo tych problemów w hondzie. MOgę jeszcze parujące reflektory xenonowe i problem z tylnymi światłami raz poraz jedno nie zaświeci.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]