Przyspiesza sensownie dopiero od 4000 RPM. Brakuje mu turbosprężarki.
5,0
Skrzynia biegów
Wszystkie biegi wchodzą poprawnie, żadnych zastrzeżeń.
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Kiepska widoczność do tyłu, szerokie słupki z przodu. Warto mieć czujniki parkowania.
3,0
Ergonomia
Dość ascetyczna elektronika. Brakuje kilku gadżetów, które znane są z europejskich samochodów i mogłyby umilić życie kierowcy. Ot chociażby, automatyczne domykanie szyb, czy zamykanie zamka centralnego po ruszeniu. Radio nie ma też MP3, a w tej klasie powinno.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych zastrzeżeń. Klima bardzo wydajna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu trochę mało miejsca.
4,0
Wyciszenie
Dość głośne zawieszenie, szczególnie na naszych drogach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jadąc jak emeryt, jestem w stanie na trasie zejść do 6 l / 100 km. Jadąc normalnie - 8 l na trasie, 10 l w mieście. Pierwsze przeglądy w ASO są tanie (ok. 500 zł), ale po 3 latach czeka nas przegląd za 1500 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych, nawet najmniejszych awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych, nawet najmniejszych awarii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]