Karoseria
: Mam wersję executive+ spojlery, wygląda pięknie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Wydaje się tak. Jadę 60 na dwójce, myślę depnę podłogę . Silnik jakby w ogóle się nie męczył. Czasem mam wrażenie, że mógłby tak kręcić do 10 000 obr./min.
5,0
Skrzynia biegów
Aż miło zapinać biegi.
4,0
Układ jezdny
Sportowe dość twarde zawieszenie. Ale na zakręcie dodaję gazu i idę swoim torem. Klient obok np.w toyocie ma strach w oczach, bo jego auto zaczyna uciekać tyłem.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie narzekam. Tylko słabym kierowcom przeszkadza np.szeroki słupek, czy wysoki tył. Tacy to nawet taczek nie umieją poprowadzić. A widzę, że chyba większość ma problem z widocznością w tył, bo to leci 45 km/h lewym pasem i nie widzi, że ma w tyle szybsze auto.
5,0
Ergonomia
ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie i sportowo. Jadę 800 km. wysiadam z auta i wydaje mi się, że mogę jechać znowu 800 km. Nic nie boli, wypoczywam w aucie.
5,0
Wyciszenie
Silnika prawie nie słychać. Zawieszenie tak, ale coś za coś. Mój tata ma avensis 2008 i wcale nioe wydaje mi się cichsze zawieszenie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam ciężką nogę i lubię jeździć szybko. Dlatego właśnie wybrałem ten samochód. W zakręty wchodzi jak po szynach, hamulce ma dobre, na jedynce mam prawie 60, na dwójce 110, na trójce 160. Przydaje się to głównie na trasie, ale i w mieście można zostawić w tyle wiele niby mocniejszych aut.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Opisywana w ostatnim Auto Świecie, niezawodna i super wykończona, a przecież pisali to Niemcy, którzy zwykle widzą tylko audi, bmw, mercedesy, vw, ople etc...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]