Piękny samochód, mam nadzieję, że tak niezawodny, jak piękny (i jak o nim piszą recenzenci i użytkownicy). Dlatego wybrałem ten model - i okazało się przy odbiorze, że dostałem więcej niż w umowie (zmieniarka 6CD, alu 17" i jeszcze parę drobiazgów). Tylko tak dalej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest po prostu świetny. Wyprzedzanie to przyjemność. Wszyscy twierdzą, że od 4,5 tys. obrotów budzi się w nim przyczajony tygrys... Zgadza się w 100%!
5,0
Skrzynia biegów
Krótki skok, łatwo wyczuwalna, biegi b. elastyczne
4,0
Układ jezdny
Na zimowych oponach 205/55R16 bardzo przyzwoicie, na "fabrycznych" 215/45R17 - trochę gorzej, wyczuwa się wszystkie nierówności (ale za to jak wygląda!!!).
Komfort
4,0
Widoczność
Czujniki z tyłu pomagają, ale mimo wysokiego kupra to auto można po pewnym czasie wyczuć.
3,0
Ergonomia
I tu muszę powiedzieć, że w Lagunie wszystko było bardziej przyjazne dla usera. Accord ma dużo bardziej konserwatywny układ wskaźników, przycisków, schowków etc.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez najmniejszych trudności usuwa zaparowanie z szyb, w lecie klima strefowa - sama rozkosz.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu ilość, trochę przeszkadza brak regulacji wysokości fotela pasażera (kiedy na nim jeżdżę).
5,0
Wyciszenie
Czy ten silnik w ogóle pracuje? Od 140-150 robi się głośnawy... ale rzadko jeżdżę po autostradach ;-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oceny producenta są mocno przesadzone (w dół), mimo to jestem b. zadowolony - proporcja zużycia do osiągów i silnika i komfortu jazdy jest bardziej niż zadowalająca. Na razie nie robiłem przeglądów. Napraw też nie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Oby tak dalej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujniki parkowania do wymiany, zacięta zmieniarka CD do odcięcia (ale to raczej moja wina niż autka).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic, nic, nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]