Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

sandar10@wp.pl, 16 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 64 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Nic mnie nie zaskoczyło, bo zanim kupiłem to przejechałem się wszystkim w tej klasie cenowej (od Citroena 5 przez Forda Mondeo, Opla Vectrę, Toyotę Avensis po Volkswagena Passata 2.0 TDI + DSG) i chyba... dokonałem najwłaściwszego wyboru. :)
5,0
Całokształt
Jestem b. zadowolony z tego samochodu. Doskonałe wyważenie pomiędzy komfortem a sportem, dynamiczna piękna i jeszcze nadal nie starzejąca się sylwetka, doskonała japońska robota... wykonana w Japoni. Niby klasa średnia...a jednak.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na tzw. polskie drogi w zupełności wystarczy Osiągnięcie 170-180 km/h to żaden wyczyn, Prawdziwa dynamika zaczyna się gdzieś tak koło 4500 obr/min.... i tak aż do odcięcia. Dosyć elastyczny, ale to nie turbodiesel.
5,0
Skrzynia biegów
doskonale, choć czasem (przy rozruchu) wsteczny wrzuca się dwa razy.
5,0
Układ jezdny
Jedzie jak po szynach, ale trzeba pamiętać, że to nie jest AWD. Przy okazji - hamulce bdb, a co mnie wkurza to ABS, na mokrym bez szans.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność przez główne lusterko - słaba, ale to efekt dynamicznej sylwetki, coś za coś! Przeskadzają również przednie słupki, ale szybko można się do tego przyzwyczaić. Nie mam czujników parkowania, ale dzięki elektrycznym lustekom i godzinom wyczuwania bryły - jest ok.
5,0
Ergonomia
Po prostu japończyk.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
I dobrze i nie dobrze. Przy deszczowej pogodzie nie obędzie się bez nawiewu na przednią szybę + klimatyazcja ON, inaczej nie ma mowy o jeździe. Po osuszeniu powietrza jest dobrze. Klimatyzacja bardzo wydajna, ale gdy będę kupować nowego Accorda to zamówię jeszcze podgrzewane fotele.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dla 100-kilowca przestronnie. Znamiona luksusu przy wyciągniętym podłokietniku. Z tyłu ujdzie, choć największym mankanentem są otwory wejściowe do wnętrza. Ludzie niedołężni lub wysocy mają problemy (...bo projektowali go Japończycy)
4,0
Wyciszenie
Gdy go kupowałem - to był jednak szok. Teraz się przyzwycziłem, bo nawet słyszę wentylację na III stopniu. Przy wyższych prędkościach da się porozmawiać (ale kto gada przy 180-217?)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Codzienna jazda 70% Trójmiasto - 30% trasa Lato 8,6-8,9 (mininalnie 8,36) Zima 9,0-9,5 (max pomiar 10,5 - ale tylko raz) Klimatyzacji staram się nie używać (ze względów zdrowotnych) Przegląd miałem darmowy - to cena negocjacji u dealera.
5,0
Stosunek jakość/cena
wobec powyższego
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po prostu nic się nie psuje. I O TO WŁAŚNIE CHONDZI. No dobrze ... wymieniłem żarówki. I jeszcze klocki hamulcowe tylne po 40tys. - to trochę za wcześnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy mam się powtarzać?

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
9,3
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Sedan