Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

Hondzista, 17 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,92
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : zapierrr... a nie wiele pali :D i-VTEC :D
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : nie było
5,0
Całokształt
dla mnie auto idealne. prawie! bo idealna by była wersja 2,4 type-s :D jeździłem z aut tej klasy: laguną, vectrą, mondeo i kilkoma innymi. autami innych klas też się zdarzyło nie raz jeździć i accord jest bez wątpienia na czele!
Wrażenia
5,0
Silnik
cichutki, bardzo elastyczny. od 2,5tys już przyspiesza dość żwawo. przy 3,5tys już potrafi wcisnąć w fotel. 4,5tys po zmianie VTECa już idzie jak burza :D do odcinki ok 7tys. bardzo dobra kultura pracy. ładne brzmienie. cudowne połączenie zmiennych faz rozrządu ze zmiennym skokiem zaworów (i-VTEC) i do tego zmienna długość dolotu + zaawansowana elektronika sterująca. czuć podczas jazdy i widać na stacji. silnik pracuje tak jak dyktujemy mu prawą stopą... potrafi palić tyle co zwykłe 1,8 -/+ 120koni a potafi zaszaleć jak powiedzmy 2,2 bo te 155koni czuć :D 230kmh poszedł :D
5,0
Skrzynia biegów
bardzo szkoda, że nie 6biegów, ale pracuje rewelacyjnie. tak fajnie clicka :) chyba nie mialem przyjemności obsługiwać lepiej pracującej skrzyni :D przełożenia dość krótkie, co dodaje jeszcze wigoru. na 5tym biegu przy 3tys 100kmh około. i tu by sie 6b przydał... ale obejdzie sie bez :)
5,0
Układ jezdny
NIC nie słychać od zawieszenia. pracuje bezszelestnie! super! świetnie wszystko wybiera. jest przyjemnie sprężyste. bardzo miło się prowadzi. ciężko wyprowadzić go z równowagi. trzeba naprawdę przesadzić w zakręcie, żeby zaczęło się coś dziać. (jak się wyłączy VSA - ESP bo jak nie to nic się nie dzieje :D)
Komfort
4,0
Widoczność
wszędzie super nie licząc tyłu - czujniki parkowania załatwiają sprawę.
5,0
Ergonomia
pozycja za kierownicą poprostu IDEALNA mogę usiąść jak w hondzie przystało... na ziemi :D wszystko tam gdzie ma być. cudownie!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2-strefowa klima. nic nie można zarzucić
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu spokojnie siądzie ludzik o wzroście 190cm. z przodu i ponad dwu metrowiec ma miejsca we wszystkie strony (sprawdzone :D) mnóstwo miejsca na nogi z przodu (nie to co laguna)
5,0
Wyciszenie
różnica między 120kmh a 200kmh jest tylko w trochę głośniejszym szumie wiatru... zwykle pasażerowie nawet sie nie zorientują... silnik zaczyna być słychac ok 3,5tys ale tak co by mógł przeszkadzać na dłuższą metę to dopiero ok 4,5tys także przy normalnej jeździe jeździ sie jakby silnika nie było :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali tyle co średnio u konkurencji zwykłe 1,8 o mocy ok 120koni...
5,0
Stosunek jakość/cena
tanie nie są! ale za jakoś trzeba płacić. chcesz oszczędzić - kup renault i możesz, sie już modlić, żeby ci ukradli, co by się problemu pozbyć :D accord to świetnie wydane pieniądze!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przecież to HONDA
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 39

Honda Accord VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Accord VII Sedan